banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní a spisový pracovník/pracovnice, pokladní/pokladník

Méně než 2 týdny

Město Velvary

náměstí Krále Vladislava 1, Velvary

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

24 960 - 29 120 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Úředník


O pozici

Město Velvary, IČ: 00235105, se sídlem nám. Krále Vladislava 1, 273 24 Velvary, zastoupené tajemníkem městského úřadu, vyhlašuje podle ustanovení § 4, 6 a 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa

ADMINISTRATIVNÍ A SPISOVÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE, POKLADNÍ/-K

Místo výkonu práce: Velvary

Sjednaný druh práce: administrativní a spisový pracovník (-ice), pokladní (-k) na odboru hospodářsko-správním Městského úřadu Velvary

Platové zařazení: platová třída 6 podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s tím, že platový stupeň bude stanoven podle délky započitatelné praxe (platové rozpětí je pro uchazeče se středním vzděláním s výučním listem 24 960,-- Kč až 26 690,-- Kč a plat pro uchazeče se středním vzděláním s maturitní zkouškou je 29 120,-- Kč), po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku.

Datum nástupu: nejdříve od 1. 9. 2025, nejpozději od 1. 11. 2025

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování chodu podatelny městského úřadu, včetně elektronické podatelny, pokladny městského úřadu, skenování dokumentů, provádění konverze dokumentů z moci úřední, pomoc při zajišťování agendy odpadového hospodářství včetně systému MESOH.

Požadované předpoklady: občan České republiky nebo občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, plně svéprávný, bezúhonný, ovládající český jazyk.

Dále požadujeme:

· střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo střední vzdělání s výučním listem;

· znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů výhodou;

· znalost práce na PC, zejména MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet (znalost práce s programem MUNIS výhodou);

· dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, asertivní jednání, organizační schopnosti, spolehlivost, bezúhonnost, pečlivost;

· praxe ve veřejné správě výhodou.

Náležitosti přihlášky k účasti na výběrovém řízení:

· jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, kontaktní údaje zájemce, datum a podpis zájemce;

· životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;

· výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (při podání lze uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonosti);

· ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze uvedený doklad připojit v prosté kopii).

Zájemce předloží výpis z evidence Rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Doklady, obsahující osobní údaje, budou ihned po skončení výběrového řízení vráceny zájemci.

Lhůta pro podání přihlášky: 13. 8. 2025 do 16:00 hodin, na přihlášky podané po tomto datu nebude brán zřetel.

Místo a způsob podání přihlášky: písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s požadovanými doklady a přílohami je nutné doručit v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ POKLADNÍK – NEOTEVÍRAT“ osobně nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Velvary, tajemník městského úřadu, náměstí Krále Vladislava 1, 273 24 Velvary.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.


Ing. Radek Moulis
tajemník městského úřadu

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.