Provozní a finanční manažerka / manažer
Méně než týden
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd
Smetanovo nábřeží 995/6, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na vzdělání, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Referent, Finanční ředitel/manažer, Project Manager
O pozici
Pro Centrum veřejných financí Fakulty sociálních věd UK hledáme provozní/ho a finanční/ho manažerku / manažera
Centrum veřejných financí působí při Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jsme tým ekonomů a ekonomek, kteří usilují o to, aby veřejné finance v Česku fungovaly lépe – efektivněji, moderněji a s ohledem na dlouhodobou udržitelnost. Navrhujeme řešení, ale také je aktivně prosazujeme a pomáháme uvést do praxe.
Máte smysl pro detail, jste samostatní a nepotřebujete vedení na každém kroku? Chcete být součástí přátelského týmu, který se snaží zlepšit řízení veřejných financí v Česku? Hledáme klíčového člověka, který nám pomůže posunout Centrum veřejných financí dál díky zajištění finanční a provozní agendy.
Náplň práce:
- finanční řízení projektů a grantů – tvorba, správa a kontrola rozpočtů, evidence čerpání, příprava podkladů pro žádosti a zprávy, hlídání termínů apod.
- péče o týmovou komunikaci, organizace teambuildingů a dalších aktivit, spolupráce s Personálním oddělením fakulty
- provozní zajištění chodu Centra – komunikace s institutem, IT a provozně technickým oddělením, organizace kancelářských záležitostí a zajištění každodenního provozu
Co požadujeme:
- zkušenost s finanční a administrativní agendou – rozpočty, čerpání, podklady pro smlouvy a personální procesy
- zodpovědnost, smysl pro detail, samostatnost a systematičnost
- schopnost rychle se zorientovat v administrativě a finančních záležitostech projektů a stanovovat si priority
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- znalost MS Office (zejména Excel) a Google Workspace (G Suite)
- angličtinu slovem i písmem na úrovni alespoň B2
Co nabízíme:
- nástup možný ihned, příp. dle dohody
- smysluplnou, pestrou a stabilní práci v inspirativním prostředí unikátního nového akademického think tanku
- práci na plný úvazek (na 1 rok s výhledem dlouhodobé spolupráce, možnost zkrácení úvazku k diskuzi)
- flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova
- pracoviště v centru Prahy
- dobré finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů týdnů dovolené a k tomu navíc 5 dnů osobního volna, stravenky nebo stravenkový paušál vyšší hodnoty, příspěvek na školku, příspěvek na roční kupón pražské MHD, příspěvek na penzijní a / nebo životní připojištění, příspěvek na benefitní kartu Multisport a další. Benefity se řídí platnými vnitřními předpisy fakulty.)
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím tohoto pracovního portálu, a to nejpozději do 12. 8. 2025.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.