banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Operativní nákupčí - výroba

Méně než 2 týdny

ADRIA GOLD, s.r.o.

U dvora 210, Nivnice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Potravinářství, Nákupčí


O pozici

Adria Gold s.r.o. je česká rodinná firma s více než 30letou tradicí ve výrobě a distribuci zmrzliny, cukrářských výrobků a potravin pro gastronomii. Naše sídlo i hlavní provozovna se nachází v Nivnici (poblíž Uherského Brodu), odkud zajišťujeme spolehlivé dodávky po celé ČR i do zahraničí. Klade­me velký důraz na pečlivou výrobu, inovativní přístupy i prvotřídní zákaznický servis.
Nabízíme přátelské a stabilní pracovní prostředí, kde si vážíme týmové spolupráce a vzájemného respektu.

Do našeho týmu hledáme zodpovědného a proaktivního operativního nákupčího, který bude zajišťovat včasné a efektivní zásobování provozů.
Oceníme zkušenosti v oboru, tak i méně zkušeného kolegu, který je otevřen nové problematice.

Hlavní činnosti:

  • Každodenní zajišťováním nákupu surovin a obalů
  • Sledování a řízení skladové zásoby a vyhodnocení ideálního nákup
  • Plánování nákupu jako součást výrobního dispečinku
  • Přesné zadávání objednávek do ERP systému (SOFIX)
  • Potvrzování dodávek, kontrola termínů, množství a cen
  • Vystavení objednávek a potvrzení správnosti faktur
  • Schopnost reagovat na výpadky, změny v dodávkách nebo urgentní požadavky výroby
  • Řešení reklamací a správa dodavatelů
  • Interní reporting - vedoucímu oddělení

Vítáme:

  • Orientace v ERP systému (SOFIX výhodou)
  • Zkušenosti MS Excel (filtrace, hledání rozdílů, základní funkce)
  • Schopnost vedení přehledné evidence (objednávky, dodací listy, reklamace)
  • Zkušenost s prací v týmu
  • Asertivita a schopnost urgovat potvrzení nebo nápravy
  • Schopnost řídit více úkolů najednou

Hledáme:

  • Pečlivost, důslednost a systematičnost
  • Spolehlivost – schopnost "uhlídat" každodenní potřeby výroby
  • Flexibilita – ochota operativně reagovat na změny

Další vlastnosti výhodou:

  • Zkušenost v potravinářství nebo logistice
  • Znalost AJ/NJ výhodou (pro čtení dokumentů nebo základní e-mail komunikaci)

Nabízíme:

  • Flexibilní pracovní doba
  • Home office (1 den v týdnu) po zapracování
  • Oběd v plné výši hrazený firmou a nápoje na pracovišti
  • Nákup všech výrobků firmy za výrobní ceny
  • Nákup potravin divize Adria Food za skladové ceny
  • Zvýhodněné telefonní a datové tarify
  • Káva ZDARMA z firemních kávovarů v kuchyňkách
  • Firemní akce

Nástup možný od 1.9.2025

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.