Operativní nákupčí - výroba
Méně než 2 týdny
ADRIA GOLD, s.r.o.
U dvora 210, Nivnice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Potravinářství, Nákupčí
O pozici
Adria Gold s.r.o. je česká rodinná firma s více než 30letou tradicí ve výrobě a distribuci zmrzliny, cukrářských výrobků a potravin pro gastronomii. Naše sídlo i hlavní provozovna se nachází v Nivnici (poblíž Uherského Brodu), odkud zajišťujeme spolehlivé dodávky po celé ČR i do zahraničí. Klademe velký důraz na pečlivou výrobu, inovativní přístupy i prvotřídní zákaznický servis.
Nabízíme přátelské a stabilní pracovní prostředí, kde si vážíme týmové spolupráce a vzájemného respektu.
Do našeho týmu hledáme zodpovědného a proaktivního operativního nákupčího, který bude zajišťovat včasné a efektivní zásobování provozů.
Oceníme zkušenosti v oboru, tak i méně zkušeného kolegu, který je otevřen nové problematice.
Hlavní činnosti:
- Každodenní zajišťováním nákupu surovin a obalů
- Sledování a řízení skladové zásoby a vyhodnocení ideálního nákup
- Plánování nákupu jako součást výrobního dispečinku
- Přesné zadávání objednávek do ERP systému (SOFIX)
- Potvrzování dodávek, kontrola termínů, množství a cen
- Vystavení objednávek a potvrzení správnosti faktur
- Schopnost reagovat na výpadky, změny v dodávkách nebo urgentní požadavky výroby
- Řešení reklamací a správa dodavatelů
- Interní reporting - vedoucímu oddělení
Vítáme:
- Orientace v ERP systému (SOFIX výhodou)
- Zkušenosti MS Excel (filtrace, hledání rozdílů, základní funkce)
- Schopnost vedení přehledné evidence (objednávky, dodací listy, reklamace)
- Zkušenost s prací v týmu
- Asertivita a schopnost urgovat potvrzení nebo nápravy
- Schopnost řídit více úkolů najednou
Hledáme:
- Pečlivost, důslednost a systematičnost
- Spolehlivost – schopnost "uhlídat" každodenní potřeby výroby
- Flexibilita – ochota operativně reagovat na změny
Další vlastnosti výhodou:
- Zkušenost v potravinářství nebo logistice
- Znalost AJ/NJ výhodou (pro čtení dokumentů nebo základní e-mail komunikaci)
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní doba
- Home office (1 den v týdnu) po zapracování
- Oběd v plné výši hrazený firmou a nápoje na pracovišti
- Nákup všech výrobků firmy za výrobní ceny
- Nákup potravin divize Adria Food za skladové ceny
- Zvýhodněné telefonní a datové tarify
- Káva ZDARMA z firemních kávovarů v kuchyňkách
- Firemní akce
Nástup možný od 1.9.2025
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.