banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Technik servisních služeb I

Méně než týden

NCR Commerce Corporation Česká republika, spol. s r.o.

Rohanské nábřeží 678/29, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Vzdělání

Základní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Správa systémů a HW


O pozici

Place of work: Prague, Hradec Králové, Plzeň, Ostrava, Ústí nad Labem, Brno

MAIN TASKS AND RESPONSIBILITIES

· Installation, maintenance and repair of equipment in the assigned region to ensure smooth customer operation and a high level of satisfaction.

· It may be required to work outside the assigned area according to projects, to cover colleagues or during times of increased demand.

· Taking responsibility for customer issues until they are fully resolved or in accordance with agreed SLAs (Service Level Agreements).

· Diagnostics, repair and replacement of equipment components supported by NCR Voyix, including POS systems, self-checkouts, servers, back office devices, handheld terminals and accessories.

· Installation of new or modernization of existing equipment according to specification (Statement of Work).

· Site preparation assistance, including cabling installation, equipment preparation and testing; It may involve replacing modules and units.

· After completing training and certification, work at heights (ladders, platforms) and the use of hand-held power tools may be required.

· Respond to customer issues and resolve or escalate to the appropriate people or teams.

· Building working relationships with customers and informal communication at the local level.

· Representing NCR Voyix in a professional way.

· Regular preventive maintenance of equipment; Problem diagnosis, repairs and replacement of components.

· Responsibility for all NCR Voyix assets used in the provision of services (tools, software, vehicles, documentation, etc.).

· Maintaining an adequate stock of spare parts and records.

· Accurate and timely reporting of interventions and activities, including expenses (telephone, transport, etc.).

· Recording information about customer assets and other data needed for invoicing.

· It can be sent to individual interventions or plan a daily schedule according to automated reports.

· Travelling, lifting loads up to 25 kg, bending, walking/standing/sitting for extended periods may be required.

· Participation in shift operation according to customer requirements – including weekends and evenings.

· Possibility of night shifts with 24/7 support – with an additional fee according to local regulations.

· Meet key performance indicators (KPIs) to ensure customer satisfaction, quality, cost-effectiveness and safety.

ESSENTIAL REQUIREMENTS

· Valid driver's license

· English language proficiency

· Secondary education or equivalent experience

· Basic knowledge of working with Windows and MS Office

· Experience with PC hardware maintenance and support

· Ability to work independently, solve problems, learn new things, work under pressure, and meet deadlines

· Excellent communication and customer skills

· High mechanical/electrical dexterity; Experience with maintenance of computer hardware, networks, routers, switches

· Personal integrity, teamwork

· Flexibility – work at night, on weekends, overtime, on-call

OTHER BENEFITS (PREFERRED)

· Technology education or certification

· Previous experience with NCR equipment or similar

· Professional qualifications in electronics or IT

· Experience in maintaining or installing POS systems (EPOS); Strong experience with desktop hardware can also be taken into account

Místo výkonu práce: Praha, Hradec Králové, Plzeň, Ostrava, Ústí nad Labem, Brno

HLAVNÍ ÚKOLY A ODPOVĚDNOSTI

· Instalace, údržba a opravy zařízení v přiděleném regionu za účelem zajištění plynulého provozu zákazníka a vysoké úrovně spokojenosti.

· Může být požadováno pracovat mimo přidělenou oblast podle projektů, k pokrytí kolegů nebo v době zvýšené poptávky.

· Převzetí odpovědnosti za problémy zákazníků až do jejich úplného vyřešení nebo v souladu s dohodnutými SLA (Service Level Agreements).

· Diagnostika, opravy a výměna komponent zařízení podporovaných společností NCR Voyix, včetně pokladních systémů, samoobslužných pokladen, serverů, zařízení back office, ručních terminálů a příslušenství.

· Instalace nového nebo modernizace stávajícího zařízení dle specifikace (Statement of Work).

· Pomoc při přípravě místa, včetně instalace kabeláže, přípravy a testování zařízení; může zahrnovat výměnu modulů a jednotek.

· Po absolvování školení a certifikace může být vyžadována práce ve výškách (žebříky, plošiny) a používání ručního elektrického nářadí.

· Reakce na problémy zákazníků a jejich řešení nebo eskalace na příslušné osoby či týmy.

· Budování pracovních vztahů se zákazníky a neformální komunikace na místní úrovni.

· Reprezentace společnosti NCR Voyix profesionálním způsobem.

· Pravidelná preventivní údržba zařízení; diagnostika problémů, opravy a výměna komponent.

· Odpovědnost za veškerý majetek NCR Voyix používaný při poskytování služeb (nástroje, software, vozidla, dokumentace atd.).

· Udržování přiměřeného skladu náhradních dílů a evidence.

· Přesné a včasné hlášení zásahů a aktivit, včetně výdajů (telefon, doprava atd.).

· Zaznamenávání informací o majetku zákazníka a dalších údajů potřebných pro fakturaci.

· Může být vysílán na jednotlivé zásahy nebo si plánovat denní rozvrh dle automatizovaných reportů.

· Může být vyžadováno cestování, zvedání břemen do 25 kg, ohýbání, chůze/stání/sedění po delší dobu.

· Účast na směnném provozu dle požadavků zákazníka – včetně víkendů a večerů.

· Možnost nočních směn při podpoře 24/7 – s příplatkem dle místních předpisů.

· Plnění klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) pro zajištění spokojenosti zákazníků, kvality, nákladové efektivity a bezpečnosti.

ZÁKLADNÍ POŽADAVKY

· Platný řidičský průkaz

· Znalost anglického jazyka

· Středoškolské vzdělání nebo odpovídající praxe

· Základní znalost práce s Windows a MS Office

· Zkušenosti s údržbou a podporou PC hardwaru

· Schopnost pracovat samostatně, řešit problémy, učit se nové věci, pracovat pod tlakem a dodržovat termíny

· Výborné komunikační a zákaznické dovednosti

· Vysoká mechanická/elektrická zručnost; zkušenosti s údržbou počítačového hardwaru, sítí, routerů, přepínačů

· Osobní integrita, týmová spolupráce

· Flexibilita – práce v noci, o víkendech, přesčasy, pohotovosti

DALŠÍ VÝHODY (PREFEROVANÉ)

· Vzdělání nebo certifikace v oblasti technologií

· Předchozí zkušenosti s vybavením NCR nebo podobným

· Odborná kvalifikace v oblasti elektroniky nebo IT

· Zkušenosti s údržbou nebo instalací pokladních systémů (EPOS); silné zkušenosti s desktopovým hardwarem mohou být také zohledněny

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.