Administrativní pracovník/ce
Méně než týden
OK GROUP a.s
Koutníkova 272/39, Hradec Králové-Plotiště nad Labem
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Pojišťovnictví, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Asistent v pojišťovnictví
O pozici
Jste organizačně schopní, spolehliví a máte rádi, když věci fungují tak, jak mají? Hledáme někoho, kdo se postará o bezproblémový chod naší pobočky a zajistí profesionální podporu jak pro návštěvy, tak pro naše kolegy – s možností nástupu ihned.
Pokud vás baví různorodá práce, kde se snoubí administrativa, komunikace a provozní zajištění, čtěte dál! Nabízíme stabilní zaměstnání v příjemném pracovním prostředí, kde se můžete učit, růst a stát se nepostradatelnou součástí našeho týmu.
Náplň práce:
- obsluha recepce – uvítání návštěv, zajištění chodu recepce, podpora zaměstnanců
- zajištění chodu pobočky – koordinace provozních záležitostí, komunikace s dodavateli
- evidence a přebírání/odeslání pošty – komunikace s kurýry, poštou a interní distribuce
- obsluha společných provozních zařízení – základní správa techniky, řešení poruch ve spolupráci s IT
- elektronická archivace dokumentů – práce s databázemi a firemní dokumentací (zápis smluv)
- jednoduché kalkulace v interních aplikacích - zadávání dat do srovnávačů pojištění
- evidence pokladny – administrativa spojená s interní evidencí
- evidence a objednávání marketingových předmětů, vizitek, majetku – správa firemních materiálů
- příprava pravidelných přehledů – pro ředitele pobočky a další úkoly zadané vedením společnosti
Požadujeme:
- organizační schopnosti - schopnost efektivně řídit více úkolů najednou a udržet si přehled
- komunikační dovednosti - příjemné profesionální vystupování, schopnost komunikace s klienty i kolegy
- zodpovědnost a pečlivost - důslednost při evidenci dokumentů, pokladny
- samostatnost a týmová spolupráce - schopnost pracovat samostatně, ale zároveň spolupracovat s ostatními
- znalost práce na PC - běžná administrativa (MS Office, práce s informačními systémy, e-mailová komunikace)
- schopnost řešit provozní a technické záležitosti
- flexibilita a proaktivní přístup
- zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme:
- zajímavé zaměstnání v perspektivním odvětví
- odpovídající finanční ohodnocení
- týden dovolené navíc
- finanční za doporučení nového spolupracovníka
- MultiSport karta, Benefit karta – dle interních podmínek
- přátelský kolektiv elitní a trvale rostoucí české společnosti
- upřednostňujeme uchazeče s nástupem možným ihned
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.