banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

🎧Team Leader Call Centra 🎧

Méně než týden

Via SMS s.r.o.

Spálená 97/29, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

45 000 - 55 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Služby, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník call centra, Specialista pohledávek, Úvěrový specialista, Trenér/instruktor


O pozici

O společnosti

Připojte se k našemu týmu Via SMS s.r.o.. Jsme společnost s dlouholetou historií poskytování krátkodobých nebankovních půjček již od roku 2011 a máme licenci na jejích poskytování. Jsme dceřiná společnost společnosti SIA Via SMS Lotyško. Hledáme nového člena týmu. Jsme malý kolektiv do 10 zaměstnanců sídlící přímo v centru Prahy na Novém Městě.

Koho hledáme?

Do našeho týmu hledáme zkušeného a samostatného kolegu či kolegyni na pozici Team Leader Call Centra, který/á bude zodpovědný/á za každodenní řízení provozu zákaznického servisu a back office týmu.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Nastavení, koordinace a optimalizace provozních procesů (včetně CRM a Daktely)
  • Vedení týmu operátorů a back office pracovníků
  • Nábor a školení nových zaměstnanců
  • Plánování směn, rozdělování úkolů a zajištění provozního pokrytí
  • Sledování a vyhodnocování výkonnosti pomocí reportů
  • Dohled nad kvalitou zpracování klientských žádostí
  • Řešení provozních incidentů a komunikace s IT a dalšími odděleními
  • Komunikace s externími partnery – účetní firmou, bankami, compliance či právníky
  • Přímý dohled nad klíčovými činnostmi jako je schvalování úvěrů, párování plateb, chat, vymáhání pohledávek apod.


Co od Vás očekáváme?

  • Praxi v řízení týmu nebo provozu min. 3 roky (ideálně v oblasti financí nebo zákaznického servisu)
  • Certifikát odborné způsobilosti ČNB (spotřebitelské úvery - jiné než bydlení)
  • Organizační schopnosti, orientaci na detail a schopnost rozhodovat se
  • Zkušenost s CRM systémy a analytickým přístupem
  • Schopnost řešit krizové situace a efektivně komunikovat napříč odděleními
  • Samostatnost, odpovědnost a chuť optimalizovat a zlepšovat procesy


Co nabízíme?

  • Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na dopravu (Lítačka)
  • Home office 1x do týdne
  • Nástup možný ihned
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Kancelář v centru Prahy
  • Pracovní doba na směny dle dohody
  • Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
  • Možnost kariérního růstu a průběžné školení
  • Občerstvení na pracovišti
  • Firemní akce, teambuildingy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.