🎧Team Leader Call Centra 🎧
Méně než týden
Via SMS s.r.o.
Spálená 97/29, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 55 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Služby, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače, Pracovník call centra, Specialista pohledávek, Úvěrový specialista, Trenér/instruktor
O pozici
O společnosti
Připojte se k našemu týmu Via SMS s.r.o.. Jsme společnost s dlouholetou historií poskytování krátkodobých nebankovních půjček již od roku 2011 a máme licenci na jejích poskytování. Jsme dceřiná společnost společnosti SIA Via SMS Lotyško. Hledáme nového člena týmu. Jsme malý kolektiv do 10 zaměstnanců sídlící přímo v centru Prahy na Novém Městě.
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme zkušeného a samostatného kolegu či kolegyni na pozici Team Leader Call Centra, který/á bude zodpovědný/á za každodenní řízení provozu zákaznického servisu a back office týmu.
Co bude Vaší náplní práce?
- Nastavení, koordinace a optimalizace provozních procesů (včetně CRM a Daktely)
- Vedení týmu operátorů a back office pracovníků
- Nábor a školení nových zaměstnanců
- Plánování směn, rozdělování úkolů a zajištění provozního pokrytí
- Sledování a vyhodnocování výkonnosti pomocí reportů
- Dohled nad kvalitou zpracování klientských žádostí
- Řešení provozních incidentů a komunikace s IT a dalšími odděleními
- Komunikace s externími partnery – účetní firmou, bankami, compliance či právníky
- Přímý dohled nad klíčovými činnostmi jako je schvalování úvěrů, párování plateb, chat, vymáhání pohledávek apod.
Co od Vás očekáváme?
- Praxi v řízení týmu nebo provozu min. 3 roky (ideálně v oblasti financí nebo zákaznického servisu)
- Certifikát odborné způsobilosti ČNB (spotřebitelské úvery - jiné než bydlení)
- Organizační schopnosti, orientaci na detail a schopnost rozhodovat se
- Zkušenost s CRM systémy a analytickým přístupem
- Schopnost řešit krizové situace a efektivně komunikovat napříč odděleními
- Samostatnost, odpovědnost a chuť optimalizovat a zlepšovat procesy
Co nabízíme?
- Příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na dopravu (Lítačka)
- Home office 1x do týdne
- Nástup možný ihned
- Příjemné pracovní prostředí
- Kancelář v centru Prahy
- Pracovní doba na směny dle dohody
- Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
- Možnost kariérního růstu a průběžné školení
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce, teambuildingy
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.