banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer/ka obchodní přípravy

2 dny

GASCONTROL, společnost s r.o.

Dělnická 883/46, Havířov-Prostřední Suchá

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Bonusy/prémie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Marketing, Manažer prodejního týmu, Obchodní ředitel/manažer


O pozici

Do našeho týmu ve společnosti GASCONTROL hledáme zkušeného a pečlivého kolegu nebo kolegyni, který/á povede zakázkové oddělení s přesahem do marketingu a obchodní přípravy. Hledáme někoho, kdo se nebojí odpovědnosti, má smysl pro detail i tah na branku.

Co vás čeká

  • Koordinace zpracování nabídek a příprava podkladů pro výběrová řízení.
  • Posuzování návrhů smluv a úpravy obchodních podmínek
  • Administrace obchodní dokumentace, referencí a certifikací.
  • Evidence nabídek a dalších dokumentů v systému.
  • Spolupráce na marketingových kampaních, údržbě webu a tvorbě propagačních materiálů.
  • Vedení vizuální prezentace firmy v souladu s jednotnou identitou.
  • Koordinace a kontrola práce referentek obchodní přípravy a marketingu.
  • Spolupráce s obchodním i výrobním úsekem, rozpočtáři i projektovými manažery.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Praxi s vedením lidí a koordinací více oblastí zároveň.
  • Ideálně vysokoškolské vzdělání – nejlépe technického, ekonomického nebo právního zaměření.
  • Schopnost samostatně revidovat smlouvy a identifikovat právní a obchodní rizika (spolupracujeme s advokátní kanceláří, ale očekáváme základní právní orientaci).
  • Kvalifikovanou orientaci v obchodních procesech a administrativě zakázek.
  • Dobrou znalost MS Excelu a zkušenosti s reportingem.
  • Znalost ERP systémů (Helios výhodou)
  • Přehled v marketingu a vizuální komunikaci.
  • Aktivní znalost angličtiny ideálně na úrovni B2.
  • Samostatnost, pečlivost, schopnost nastavovat a zefektivňovat procesy.

Nabízíme

  • zajímavou práci v příjemném a přátelském kolektivu české společnosti
  • stabilní zázemí a podporu
  • možnost osobního růstu, profesní a jazykové kurzy
  • motivující finanční ohodnocení
  • 13. mzdu po 1. roce zaměstnání
  • pružnou pracovní dobu
  • 25 dnů dovolené
  • služební telefon a notebook
  • stravenkový paušál 100 Kč/den
  • příspěvěk na penzijní, nebo životní připojištění
  • možnost využití firemního rekreačního zařízení v Komorní Lhotce
  • Po zkušební době benefitní karta Pluxee s měsčním příspěvkem 500 Kč
  • další benefity

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.