banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka Obchodního oddělení

Méně než 2 týdny

AKINU CZ s.r.o.

Mělnická 338, Dolní Beřkovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Mobilní telefon, Příspěvek na dovolenou, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Obchodní asistent


O pozici

O NÁS
Jsme AKINU – tradiční česká firma, která už více než 30 let přináší radost mazlíčkům i jejich páníčkům.
Naším cílem je nabídnout zákazníkům kvalitní pamlsky, krmiva a chovatelské potřeby, které udělají
šťastnými chlupáče všech velikostí – a to za příjemné ceny i v prémiové kvalitě. Neustále přicházíme s
novinkami, vyvíjíme vlastní produkty a rosteme mílovými kroky. A právě teď hledáme posilu na pozici
Asistenta / Asistentky Obchodního oddělení.

Do našeho Obchodního týmu hledáme spolehlivou a organizačně zdatnou posilu, která bude mít pod palcem každodenní agendu a podpoří chod Obchodního oddělení.

CO TĚ ČEKÁ?

  • Administrativní podpora obchodního týmu (příprava dokumentů, hlídání termínů, zadávání dat do systémů)
  • Komunikace s klienty, partnery a interními odděleními
  • Správa obchodních databází a podkladů pro schůzky
  • Příprava prezentací, tabulek, podkladů pro reporting
  • Kontrola a kompletace smluv, objednávek a cenových nabídek
  • Spolupráce na plánování a vyhodnocování obchodních aktivit


CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • Praxi na obdobné pozici nebo dobrou orientaci v administrativě a obchodních procesech
  • Pečlivost, samostatnost a schopnost dotahovat úkoly do konce
  • Velmi dobré organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • Znalost MS Office (zejména Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Schopnost práce s daty a systémovým přístupem


CO TI NABÍZÍME?

  • Stabilní zázemí rodinné české firmy s velmi unikátní a dlouhodobou pozicí na trhu
  • Moderní zázemí ve vlastním areálu v Dolních Beřkovicích
  • Spolupráci se skvělým AKINU týmem
  • Odpovídající finanční ohodnocení (fix + bonusová složka)
  • Roční bonus v závislosti na hospodaření firmy
  • Samozřejmostí jsou pracovní nástroje jako notebook, telefon a další
  • Systém benefitů – příspěvek na dovolenou, na stravování, výhodné slevy na naše produkty, sick days, možnost home office, pozornosti k výročím, společné firemní akce
  • Dog friendly office

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.