Obchodní ředitel/ka
Méně než 2 týdny
Charles University Innovations Prague a.s.
Petrská 1180/3, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Účast na zahraničních konferencích, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Výborná)
Zařazené
Prodej a obchod, Věda a výzkum, Obchodní ředitel/manažer
O pozici
Obchodní ředitel/ka CUIP
Univerzita Karlova, hledá do své dceřiné společnosti Charles University Innovations Prague (CUIP) vhodného kandidáta na klíčovou manažerskou pozici Obchodní ředitel/ka. Hledáme zkušeného a dynamického profesionála, který povede obchodně-analytický tým a bude podporovat transfer inovativních technologií a poznatků do komerčního prostředí.
Hlavní odpovědnosti:
Vedení obchodně-analytického týmu a řízení komercializačních aktivit od prvotní analýzy komerčního potenciálu až po zakládání spin-off společností.
Koordinace aktivit v součinnosti se správní radou CUIP a komunikace napříč fakultami Univerzity Karlovy.
Budování nových komerčních partnerství a správa vztahu se stávajícími partnery – od navázání kontaktů přes vyjednání obchodních podmínek až po realizaci spolupráce.
Úzká spolupráce s právním oddělením, odděleními Provozu a Financí CUIP.
Analýza obchodních výsledků a příprava zpráv o průběhu a výsledcích obchodní činnosti CUIP.
Vedení, motivace a hodnocení podřízených členů týmu.
Reprezentace CUIP na konferencích a odborných setkáních v ČR i v zahraničí.
Propagace a správa platformy TechZONE.
Kvalifikace a požadavky:
Proaktivita a samostatnost.
Vysokoškolské vzdělání.
Prokazatelné zkušenosti s vedením menších týmů.
Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, včetně schopnosti řešit obtížné situace.
Vynikající znalost anglického jazyka.
Vysoká afinita k vědě.
Pracovní zkušenosti z mezinárodního a/nebo z akademického prostředí jsou výhodou.
Silná orientace na výsledky, schopnost analytického myšlení a strategického plánování.
Nabízíme:
Stabilní zaměstnání v prestižním a inspirativním akademickém prostředí.
Podporu profesního rozvoje prostřednictvím moderních technologií, odborných školení a firemního kouče.
Atraktivní zaměstnanecké benefity: Multisport karta, 5 týdnů dovolené, firemní technologie.
Práci v dynamickém týmu, který se podílí na rozvoji špičkových technologií a inovací.
Moderní kanceláře v centru Prahy s výbornou dostupností.
Pokud hledáte smysluplnou a inspirativní práci v oblasti transferu technologií a věříte, že splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!
Přihlášky do výběrového řízení je možno zasílat do 15.08.2025 včetně.
Po ukončení příjmu přihlášek bude výběrové řízení uzavřeno a všichni kandidáti budou informováni o výsledku a případném postupu v rámci výběrového řízení.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.