banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Nákupčí

Končí za 2 hodiny

AMiT Transportation s.r.o.

Na hůrce 1091/8, Praha-Ruzyně

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Nákup, Administrativní pracovník, Nákupčí


O pozici

Skupina AMiT holding je významnou českou vývojovou a výrobní firmou v oboru drážní dopravy a automatizace s dlouhou tradicí (>30 let).

Do našeho týmu hledáme posilu na pozici Nákupčí, která zajistí hladký a efektivní průběh každodenních nákupních procesů. Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu, který se nezalekne administrativy, rád komunikuje a má přehled o tom, co se děje ve skladu i na trhu.

Co budete mít na starosti:

  • Zajišťování operativních nákupních aktivit podle potřeb firmy
  • Vypsání a vyhodnocení poptávek u schválených dodavatelů
  • Vystavování a správa objednávek, potvrzování dodacích podmínek
  • Komunikace s dodavateli ohledně termínů, dostupnosti a změn
  • Sledování dodávek a řešení případných urgencí
  • Spolupráce s dalšími odděleními – výroba, str. nákup, vývoj, účtárna apod.
  • Správa kmenových dat v systému QIS (materiály, dodavatelé)
  • Zpracování faktur, příprava reportů a podkladů pro vyjednávání
  • Podpora při řešení reklamací
  • Monitoring skladových zásob a zajištění dostupnosti kritických komponent
  • 1 x týdně návštěva pobočky ve Voticích


Jak si vás představujeme:

  • Máte zkušenosti na obdobné pozici (výhodou ve výrobní společnosti)
  • Umíte pracovat samostatně, ale zároveň dobře komunikujete v týmu
  • Jste pečliví, spolehliví a zvládáte práci s více úkoly najednou
  • Máte základní orientaci v nákupních a logistických procesech
  • Dobrá znalost práce na PC (Excel, ERP systém výhodou)
  • Znalost angličtiny (pro komunikaci s některými dodavateli)


Co nabízíme:

  • Zajímavou a stabilní práci v rostoucí společnosti s přátelskou atmosférou
  • Možnost profesního růstu a zapojení do širších projektů v oblasti nákupu
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Multisport karta
  • Stravenkový paušál
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Možnost dalšího osobního rozvoje
  • Nápoje a ovoce na pracovišti
  • Firemní akce

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.