banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

PERSONALISTA/KA A SPECIALISTA HR MARKETINGU

Dnešní

KRKONOŠSKÉ PAPÍRNY a.s.

Nádražní 266, Hostinné

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Ubytování/příspěvek na ubytování, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Pracovní oblečení, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Příspěvek na dovolenou, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Marketing, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Specialista marketingu, Personalista, Specialista HR marketingu


O pozici

Co vás čeká

  • vyhledávat zaměstnance, organizovat náborové akce a vykonávat s tím související administrativní podporu při vzniku, průběhu nebo ukončení pracovního poměru a vedení personální evidence
  • spravovat firemní profily na sociálních sítích, tvořit příspěvky, kampaně a aktivně na nich komunikovat
  • spolupracovat při analýze vzdělávacích potřeb a zajišťování rozvoje a vzdělávání zaměstnanců
  • sledovat vývoj lidských zdrojů v podniku
  • organizovat a podílet se na akcích pro zaměstnance, prezentovat společnost na propagačních akcích a veletrzích práce
  • komunikovat s partnerskými školami a mládeží ve firemních programech
  • předávat informace pro zaměstnance pomocí vývěsek a sociálních sítí
  • aktivně komunikovat se středním a vyšším managementem společností
  • dle potřeby spolupracovat na personálních projektech jednotlivých společností

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • středoškolské vzdělání s maturitou a praxe alespoň 2 roky na obdobné pozici, nebo vyšší vzdělání v oboru personalistiky
  • komunikativnost
  • chuť budovat a zlepšovat firemní prostředí
  • aktivní přístup, kreativitu, samostatnost a spolehlivost
  • orientaci v zákoníku práce a pracovněprávní agendě
  • zkušenosti se správou sociálních sítí (facebook, instagram, linkedin)
  • dobrou znalost pravopisu a komunikace v češtině i angličtině
  • řidičský průkaz skupiny B

Co vám můžeme nabídnout

  • prima tým ve stabilní české společnosti
  • mzdu 30 000 - 35 000 Kč + odměny (podíl na hospodářském výsledku firmy)
  • pružnou pracovní dobu – 37,5 hodin týdně
  • možnost pronájmu firemního bytu v těsné blízkosti pracoviště
  • množství zaměstnaneckých výhod, mezi které patří:
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování, dovolenou, Vánoce, regeneraci nebo penzijní spoření
  • možnost dalšího vzdělávání
  • nástup dle dohody

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.