banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka projektových manažerů

Méně než týden

Moravia Systems a.s.

Průmyslová 1760, Vracov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

32 000 - 36 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Základní)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Nákup, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Referent, Vkládání dat do počítače


O pozici

Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se
v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!

Co Vás u nás čeká:

  • Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
  • Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
  • Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
  • Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
  • Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
  • Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
  • Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
  • Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení

Co byste měl/a mít:

  • SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
  • Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
  • Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
  • Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
  • Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
  • Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)

Co nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
  • Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
  • Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
  • Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
  • Férové mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
  • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity

Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.