Asistent/ka projektových manažerů
Méně než týden
Moravia Systems a.s.
Průmyslová 1760, Vracov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
32 000 - 36 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Základní)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Nákup, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Referent, Vkládání dat do počítače
O pozici
Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se
v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!
Co Vás u nás čeká:
- Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
- Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
- Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
- Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
- Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
- Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
- Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
- Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení
Co byste měl/a mít:
- SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
- Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
- Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
- Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
- Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
- Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)
Co nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
- Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
- Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
- Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
- Férové mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity
Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.