banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Řídící manažer divize - Správa činžovních domů

Méně než týden

Plzeňská správa nemovitostí s.r.o.

Nerudova 1404/5, Plzeň-Jižní Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Project Manager, Facility Manager, Ředitel, Technický ředitel/manažer


O pozici

Plzeňská správa nemovitostí s.r.o.

  • butiková proaktivní správa rodinného nemovitostního majetku
  • specifikace na správu a pronájmy v činžovních domech v památkové rezervaci v centru Plzně
  • zajištění spolehlivé správy a maximálního stabilního výnosu

Pořádá Výběrové řízení na pozici:

  • Řídící manažer divize – Správa činžovních domů

Popis co Vás čeká:

  • Vedení týmu komplexní správy činžovních domů v historické části Plzně a udržování jejich hodnoty.

Oddělení:

  • technická správa domu – řízení techniků a oprav, údržby, rekonstrukcí domů
  • obchodní realitní – odpovědnost za zajištění obsazenosti nemovitostí bez prodlev v obsazenosti
  • akvizice nových nájemců byt/nebyt prostor prostřednictvím realitních partnerů, udržování výše pronájmu dle aktuálního stavu na trhu, vyjednávání smluvních podmínek nájmů a tvorba smluvní dokumentace
  • administrace pohledávek
  • péče o klienty – vlastníci domů a nájemci – zajišťování kladných vztahů, administrativa a komunikace na denní bázi
  • kontroling a obsáhlejší reporting na denní bázi
  • administrativa s třetími stranami
  • dotační administrativa
  • tvorba výročních zpráv pro jednotlivé domy
  • predikce jednatele v předmětné společnosti
  • účtárna

My očekáváme znalosti a zodpovědnosti:

  • znalost komplexní péče o činžovní domy s velkým důrazem na kvalitu vč. znalostí obsahu
  • vyúčtování ročního hospodaření domu
  • plná zodpovědnost za provoz nemovitostí a jejich údržbu
  • znalost příprav poptávek/nabídek pro nutné opravy, sestavení plánu údržby
  • znalost práce s jednotlivými dodavateli
  • znalost realitní činnosti
  • pravidelné vyhodnocování výsledků a pravidelný obsáhlejší reporting a jeho kontrola
  • inovativní tvorba chodu firmy a stálý rozvoj jednotlivých procesů
  • znalost tvorby smluvních dokumentací a obchodní a právní podvědomí
  • způsobilost k právním úkonům

Naše požadavky:

  • „tah na bránu“
  • praxe v řídící pozici 2+ roky, vč. zkušenosti s řízením pracovního kolektivu
  • praxe 5+ let ideálně realitní kancelář, správa nemovitostí, obchodní a finanční služby, oblast property managementu
  • zájem a přehled o trhu nemovitostí a nájemního bydlení
  • schopnost hledat a přinášet nová řešení, zavádět změny, chuť tvořit, budovat a neustále růst
  • organizační a manažerské schopnosti řízení a motivování lidí a jejich výkonu
  • velmi dobré vyjednávací schopnosti a komunikační dovednosti
  • schopnost koncepční a metodické práce
  • pečlivost, spolehlivost, diskrétnost
  • časová flexibilita, chuť se neustále posouvat
  • stálost a neměnnost zaměstnání
  • VŠ/SŠ v obchodním nebo technickém směru výhodou
  • znalost práce na PC – Excel, Word, Outlook, internet
  • řidičský průkaz skupiny B.

Co my nabízíme:

  • velký prostor pro seberealizaci s potenciálem uplatnit vlastní nápady, nové výzvy a příležitosti
  • jsme inovátoři, jsme proaktivní a neustále zlepšujeme naše služby
  • budujeme dlouhodobé a férové vztahy
  • úzká spolupráce přímo s majiteli
  • zázemí dlouhodobě stabilní úspěšné společnosti
  • samostatná a zodpovědná práce v menším kolektivu s přátelskou atmosférou
  • pestrá a velmi rozmanitá pracovní náplň
  • zajímavá, práce, dobrý kolektiv a pracovní zázemí
  • kultivované, vstřícné prostředí kanceláře
  • osobní růst a zvyšování kvalifikace – hrazená školení, realizovaná v pracovní době
  • firemní telefon, notebook
  • možnost vypůjčit si firemní vůz k soukromým účelům
  • hlavní pracovní poměr
  • jistota a stabilita příjmů
  • atraktivní platové ohodnocení vč. motivujících bonusů
  • Sick days
  • místo výkonu práce Plzeň

Zaujala Vás naše nabídka?

Pošlete nám:

1) strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech,

2) kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (případně kopie dokladů o další kvalifikaci),

3) motivační dopis (motivace k výkonu řídícího manažera divize Správy činžovních domů)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.