Řídící manažer divize - Správa činžovních domů
Méně než týden
Plzeňská správa nemovitostí s.r.o.
Nerudova 1404/5, Plzeň-Jižní Předměstí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Vrcholový management, Project Manager, Facility Manager, Ředitel, Technický ředitel/manažer
O pozici
Plzeňská správa nemovitostí s.r.o.
- butiková proaktivní správa rodinného nemovitostního majetku
- specifikace na správu a pronájmy v činžovních domech v památkové rezervaci v centru Plzně
- zajištění spolehlivé správy a maximálního stabilního výnosu
Pořádá Výběrové řízení na pozici:
- Řídící manažer divize – Správa činžovních domů
Popis co Vás čeká:
- Vedení týmu komplexní správy činžovních domů v historické části Plzně a udržování jejich hodnoty.
Oddělení:
- technická správa domu – řízení techniků a oprav, údržby, rekonstrukcí domů
- obchodní realitní – odpovědnost za zajištění obsazenosti nemovitostí bez prodlev v obsazenosti
- akvizice nových nájemců byt/nebyt prostor prostřednictvím realitních partnerů, udržování výše pronájmu dle aktuálního stavu na trhu, vyjednávání smluvních podmínek nájmů a tvorba smluvní dokumentace
- administrace pohledávek
- péče o klienty – vlastníci domů a nájemci – zajišťování kladných vztahů, administrativa a komunikace na denní bázi
- kontroling a obsáhlejší reporting na denní bázi
- administrativa s třetími stranami
- dotační administrativa
- tvorba výročních zpráv pro jednotlivé domy
- predikce jednatele v předmětné společnosti
- účtárna
My očekáváme znalosti a zodpovědnosti:
- znalost komplexní péče o činžovní domy s velkým důrazem na kvalitu vč. znalostí obsahu
- vyúčtování ročního hospodaření domu
- plná zodpovědnost za provoz nemovitostí a jejich údržbu
- znalost příprav poptávek/nabídek pro nutné opravy, sestavení plánu údržby
- znalost práce s jednotlivými dodavateli
- znalost realitní činnosti
- pravidelné vyhodnocování výsledků a pravidelný obsáhlejší reporting a jeho kontrola
- inovativní tvorba chodu firmy a stálý rozvoj jednotlivých procesů
- znalost tvorby smluvních dokumentací a obchodní a právní podvědomí
- způsobilost k právním úkonům
Naše požadavky:
- „tah na bránu“
- praxe v řídící pozici 2+ roky, vč. zkušenosti s řízením pracovního kolektivu
- praxe 5+ let ideálně realitní kancelář, správa nemovitostí, obchodní a finanční služby, oblast property managementu
- zájem a přehled o trhu nemovitostí a nájemního bydlení
- schopnost hledat a přinášet nová řešení, zavádět změny, chuť tvořit, budovat a neustále růst
- organizační a manažerské schopnosti řízení a motivování lidí a jejich výkonu
- velmi dobré vyjednávací schopnosti a komunikační dovednosti
- schopnost koncepční a metodické práce
- pečlivost, spolehlivost, diskrétnost
- časová flexibilita, chuť se neustále posouvat
- stálost a neměnnost zaměstnání
- VŠ/SŠ v obchodním nebo technickém směru výhodou
- znalost práce na PC – Excel, Word, Outlook, internet
- řidičský průkaz skupiny B.
Co my nabízíme:
- velký prostor pro seberealizaci s potenciálem uplatnit vlastní nápady, nové výzvy a příležitosti
- jsme inovátoři, jsme proaktivní a neustále zlepšujeme naše služby
- budujeme dlouhodobé a férové vztahy
- úzká spolupráce přímo s majiteli
- zázemí dlouhodobě stabilní úspěšné společnosti
- samostatná a zodpovědná práce v menším kolektivu s přátelskou atmosférou
- pestrá a velmi rozmanitá pracovní náplň
- zajímavá, práce, dobrý kolektiv a pracovní zázemí
- kultivované, vstřícné prostředí kanceláře
- osobní růst a zvyšování kvalifikace – hrazená školení, realizovaná v pracovní době
- firemní telefon, notebook
- možnost vypůjčit si firemní vůz k soukromým účelům
- hlavní pracovní poměr
- jistota a stabilita příjmů
- atraktivní platové ohodnocení vč. motivujících bonusů
- Sick days
- místo výkonu práce Plzeň
Zaujala Vás naše nabídka?
Pošlete nám:
1) strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech,
2) kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (případně kopie dokladů o další kvalifikaci),
3) motivační dopis (motivace k výkonu řídícího manažera divize Správy činžovních domů)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.