banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Baví Vás administrativa a chcete využít AJ? Admin pracovník do nákupního oddělení

Méně než 2 týdny

Asmodee Czech Republic s.r.o.

Novozámecká 495, Praha-Hostavice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Nákup, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Nákupčí


O pozici

Jsme firma Asmodee Czech Republic – přední distributor společenských her a hraček, který již přes 25 let dodává široký výběr vysoce kvalitních produktů. Díky speciálnímu výběru výjimečných, módních hraček a her se nám podařilo stát se jedním z nejspolehlivějších dodavatelů dobré a nápadité zábavy pro rodiny s dětmi.

Momentálně hledáme aktivního a pracovitého člověka na pozici:

Admin pracovník do nákupu

  • Máte komunikativní angličtinu, kterou chcete využívat na denní bázi?
  • Dokážete vytvářet pořádek, řád a dotahovat věci do konce?
  • Potřebujete mít věci pod kontrolou a pohlídáte si, že je úkol splněn?
  • Máte rád/a práci s čísly a Excelem?

Pokud ano, tak možná hledáme právě vás.

Tato pozice je administrativní, ale rozhodně ne rutinní!

Denně se budete setkávat s různými situacemi, které bude potřeba řešit a aktivně zvládnout. Tato pozice vyžaduje iniciativního člověka, který má rád/a rychlou práci, která odsýpá.

Náplní vaší práce bude hlavně:

  • Zadávání a vedení agendy objednávek (spousta administrativy).
  • Kontrola naskladnění zboží (je vážně výzva mít to pod kontrolou).
  • Komunikace s dodavateli a naším teamem (spousta komunikace).
  • A spousta dalších administrativních úkonů spadajících do oblasti nákupu (nudit se rozhodně nebudete).

Co určitě potřebujete?

  • Zájem a nadšení do deskových her, hraček a toho co děláme.
  • Angličtina na dobré úrovni – denně budete komunikovat s našimi dodavateli ze zahraniční.
  • Dobrá – uživatelská znalost Excelu – bude to váš dobrý kamarád 😊

Na co se s nás můžete těšit?

  • Dostanete se do skvělého týmu pracovitých lidí, které baví to, co dělají.
  • Nejsme žádná velká korporace kde věci trvají moc dlouho. Jsme firma, kde děláme práci, která nám dává smysl.
  • Dostanete dobré zaškolení od své vedoucí, které budete dělat pravou roku.
  • Určitě se můžete těšit na různorodou práci v nákupu. Naučíte se mnoho věcí a bude vás to bavit.
  • Za dobře odvedenou práci vás také čeká hezká odměna a benefity.
  • Pracovní doba je klouzavá a můžete si ji přizpůsobit.

Líbí se Vám tato pozice?

Pokud ano, pošlete svůj životopis a my se vám moc rádi ozveme.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.