banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Finanční manažer/ka pro výrobní společnost - lokalita Brno

Méně než 2 týdny

100 Towers Holding a.s.

Slatina E10, Brno

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Finanční ředitel/manažer


O pozici

Pro společnost, která se specializuje na vývoj a výrobu vysoce kvalitních akustických produktů s důrazem na funkční design a technickou dokonalost, pomáháme najít novou posilu. Z původně malé dílny vznikla během několika let dynamicky se rozvíjející firma s moderním výrobním zázemím, stovkou zaměstnanců a pobočkami v Praze a Brně a ročním obratem 6 – 8 mil/EUR.

Její vizí je být lídrem v oblasti akustických řešení nejen na domácím trhu, ale i v zahraničí. Zakládá si na precizním zpracování, inovaci, a nadstandardním přístupu k zákazníkům.

Do našeho týmu hledáme zkušeného a důsledného finančního člověka, který bude nejen klíčovým partnerem vedení firmy při strategických rozhodnutích, ale také nekompromisním strážcem finanční disciplíny. Hledáme osobnost, která zvládne jak každodenní provozní řízení financí, tak i strategické plánování a pokračující mezinárodní expanzi. Hledáme partnera s výjimečnou schopností argumentace a přesvědčivé komunikace, která si dokáže stát za správnými rozhodnutími i v náročném prostředí.

Jaká agenda a především odpovědnosti Vás čekají?

- Strategické finanční řízení: Spoluvytváření a realizace dlouhodobé finanční strategie společnosti v souladu s její vizí a růstovými plány, optimalizace nákladové struktury a zajištění finanční stability. Nastavení jasných pravidel a procesů pro efektivní a odpovědné nakládání s firemními prostředky.

- Rozpočtování a controlling: Zodpovědnost za sestavení ročního rozpočtu a víceletých plánů, jejich pravidelné vyhodnocování a důslednou kontrolu plnění s cílem udržet přísnou rozpočtovou disciplínu. Identifikace odchylek a zavádění nápravných opatření na základě dat a analýz.

- Finanční analýzy a rozhodovací podpora: Příprava podkladů pro klíčová rozhodnutí managementu – například v oblasti cenotvorby, investic, rozšiřování výroby nebo expanze na nové trhy – s důrazem na věcnou argumentaci, modelování scénářů a vyhodnocení návratnosti.

- Cash-flow management a likvidita: Aktivní řízení peněžních toků společnosti, optimalizace pracovního kapitálu, plánování potřeb financování a dohled nad bankovními vztahy.

- Reporting a komunikace s vedením a investory: Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních reportů pro vedení, představenstvo, investory a další partnery. Přesná, srozumitelná a argumentačně silná prezentace dat a návrhů.

- Vedení finančního týmu: Rozvoj, motivace a řízení malého týmu účetních a controllingu. Nastavování jasných odpovědností, standardů kvality a výkonnostních metrik.

- Interní kontrola a rizika: Budování a zajištění funkčního systému vnitřní kontroly, identifikace a mitigace finančních a provozních rizik. Zavádění a revize politik v oblasti výdajů, schvalování nákladů a procesní transparentnosti.

- Externí vztahy: Aktivní komunikace s auditory, daňovými poradci, bankami, pojišťovnami a případně investory či dotačními institucemi. Koordinace auditů a zajištění souladu s legislativou a regulatorními požadavky.

- Podpora expanze a mezinárodních aktivit: Finanční analýza nových trhů, návrh modelů financování zahraničních operací, vyhodnocení návratnosti investic a spolupráce při nastavování právních a daňových struktur v zahraničí.

Koho hledáme? Finančního profesionála se silnou orientací na výsledek, který:

- Má vysokoškolské vzdělání v oblasti financí, ekonomie nebo příbuzném oboru

- Může se opřít o minimálně 5 let zkušeností na vedoucí finanční pozici ve výrobní firmě (MUST HAVE)

- Je přirozenou autoritu, schopnost vést firmu i tým s důsledností a transparentností

- Má výborné analytické schopnosti a sílu přesvědčivě obhájit finanční rozhodnutí

- Disponuje zkušeností s řízením růstu, optimalizací nákladů a zahraniční expanzí

- Zná české účetní standardy, orientace v IFRS výhodou

- Aktivně komunikuje v anglickém jazyce

- Může nastoupit v krátkém horizontu

- Místo pracoviště - Brno (Slatina)

Za skvěle odvedenou práci, Vám můžeme nabídnout:

- Klíčovou roli ve vedení české ambiciózní firmy

- Možnost významně ovlivnit směřování společnosti a její mezinárodní růst

- Firemní kulturu založenou na důvěře, výkonu a otevřené komunikaci

- Moderní pracovní prostředí a flexibilní pracovní podmínky

- Motivační odměňování včetně možnosti podílu na výsledcích společnosti

- Vysokou míru autonomie a respekt vůči Vaší odbornosti

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.