Specialista/ka pro dopravu a logistiku
Méně než 2 týdny
SSI Schäfer Systems International s.r.o.
Ke Smíchovu 1150/132, Praha-Slivenec
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Bonusy/prémie, Pracovní oblečení, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Children-friendly office, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Uprchlíky z Ukrajiny
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Referent, Specialista logistiky, Supply Chain Specialist, Obchodní asistent
O pozici
Jsme SSI Schäfer
Jsme česká pobočka globálního lídra v oblasti intralogistiky – německé společnosti SSI SCHÄFER. Pomáháme našim zákazníkům vybavit sklady širokou nabídkou sortimentu, od plastových přepravek přes regály až po plně automatizované systémy. Do našeho menšího, zkušeného týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á posílí back office v oblasti dopravy a logistiky – klíčovou podpůrnou roli mezi skladem, obchodem a nákupem.
Náplň práce:
- Zajišťování dopravy zboží – komunikace s dopravci, objednávky přeprav, kontrola dodacích listů a termínů.
- Spolupráce a aktivní komunikace s kolegy ze skladu (v Kladně), nákupu a obchodního oddělení.
- Administrativní práce v systému NAV (Navision) – zadávání objednávek, příjem a výdej zboží, evidence pohybů a správa skladu, včetně inventury (fyzicky v Kladně).
- Pravidelná návštěva skladu v Kladně – minimálně 1× měsíčně (řidičský průkaz sk. B je výhodou).
- Komunikace s přepravci a dodavateli – získávání cenových nabídek, vyhodnocení služeb a dohled nad dodávkami.
- Podpora ostatních činností spojených s logistikou a administrativou.
Koho hledáme?
- Máš SŠ nebo VŠ vzdělání.
- Máš praxi na podobné administrativní nebo logistické pozici alespoň 1 rok.
- Umíš pracovat v MS Office (zejména Excel, Word a Outlook / Teams).
- Angličtina nebo němčina na úrovni pro e-mailovou a případně i telefonickou komunikaci (např. přes Microsoft Teams).
- Jsi pečlivý/á, samostatný/á, zodpovědný/á a máš dobré organizační schopnosti.
- Znalost systému NAV (Navision) je výhodou.
- Řidičský průkaz sk. B je výhodou.
Co nabízíme?
- Stabilní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
- Atraktivní finanční ohodnocení.
- 4 týdny dovolené + každým rokem 1 den volna navíc, až do maxima 5 týdnů.
- Stravenkový paušál.
- Multisport karta za zvýhodněnou cenu.
- Firemní mobilní telefon.
- Flexibilní pracovní doba.
- Parkování přímo u kanceláře.
- Možnost odborného rozvoje – interní i externí školení, profesní růst, možnost účasti na služebních cestách (dle zájmu a možností) a na různorodých projektech a aktivitách kolegů napříč firmou, ideální pro ambiciózní uchazeče, kteří se chtějí učit a získávat širší zkušenosti.
Lokalita pracoviště:
- Ke Smíchovu 1150/132, Praha 5 - Slivenec.
- Jen 2 minuty od dálnice D0.
- Skvělá dostupnost MHD: tramvajová zastávka "Slivenec" jen 7 minut pěšky, autobusová zastávka "Škola Slivenec" hned u kanceláře.
Zaujala tě tahle příležitost? Rádi tě přivítáme na pohovoru!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.