Pokladní, s přesahem do podatelny
Méně než 2 týdny
Nemocnice Na Františku
Na Františku 847/8, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Office Manager, Pracovník back office, Referent, Finanční účetní, Pokladní
O pozici
Pokladní
Budete zajišťovat kompletní hotovostní a bezhotovostní operace, což zahrnuje příjem plateb, vystavování pokladních dokladů a provádění denní uzávěrky.
● Správa hotovosti a cenin: Odpovědnost za svěřenou hotovost a ceniny (např. stravenky), provádění pravidelných odvodů do banky a vedení jejich evidence a inventarizace.
● Příjem a správa finančních úložek: Zajištění příjmu a evidence peněžních úložek a důchodů, a to včetně komunikace s notáři a soudy.
● Administrativní a účetní činnosti: Zpracování měsíčních uzávěrek pokladny a cenin, příprava a odevzdání všech potřebných podkladů pro účetní oddělení a vedení související evidence.
Podatelna
● Příjem a evidence dokumentů: Zajištění řádného příjmu, evidence a označení všech došlých dokumentů v listinné i digitální podobě, včetně dokumentů doručených prostřednictvím datové schránky a v souladu se spisovým řádem.
● Vypravení a odesílání dokumentů: Postaráte se o vnitřní roznos pošty a dokumentů a současně o kompletní proces expedice, od přípravy a vypravení odchozích zásilek až po jejich denní odnos na poštu k doručení.
● Správa elektronických dokumentů: Zodpovědnost za elektronické zadávání a oběh faktur v interním systému a jejich zpracování v souladu s vnitřními předpisy.
Spolupráce a komunikace
● Komunikace s pacienty a úřady: Poskytování vstřícného servisu pacientům, komunikace s úřady a dalšími externími partnery.
● Týmová spolupráce: Úzká součinnost s finanční účtárnou a sociální pracovnicí při řešení nestandardních situací a zajištění hladkého chodu oddělení.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.