Asistent/ka, Odbor kanceláře ústředního ředitele
Méně než týden
Státní pozemkový úřad
Husinecká 1024/11a, Praha-Žižkov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
33 280 - 46 820 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, jiné
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Ubytování/příspěvek na ubytování, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Státní a veřejná správa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Referent, Úředník
O pozici
Jsme tvůrce české krajiny a největší správce státního zemědělského majetku. Po celé ČR zaměstnáváme víc než 1 100 zaměstnanců. Společně tvoříme moderní a otevřený úřad, který je aktivním partnerem všech, kterým záleží na budoucnosti našeho venkova. Pojďte s námi žít krajinou!
Co u nás kolega/kolegyně na této pozici dělá?
-
zajištuje agendu vyřizování podání občanů,
- vede kompletní evidenci vyřizování podání občanů,
- eviduje a vyhodnocuje nápravná opatření v rámci šetření podání občanů,
- kontroluje formální správnost vybraných dokumentů,
- podílí se na tvorbě vnitřních řídících předpisů,
- provádí připomínkování vnitřních řídících předpisů,
- kontroluje formální správnost dokumentů,
- provádí archivaci, skartaci a evidenci spisů v působnosti odboru,
- poskytuje součinnost při zajišťování agendy komunikace a marketingu,
- spolupracuje v rámci výkonu vnitřní kontrolní činnosti v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy,
- vykonává další obdobné činnosti dle příkazů svých představených.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu,
- české občanství nebo jiného členského státu Evropské unie (který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru),
-
znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,
zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád) - znalost MS Office,
- spolehlivost, samostatnost, analytické myšlení, ŘP sk. B výhodou.
Co vám můžeme nabídnout
- 25 dní dovolené + 5 sick days,
- vzdělávací akce,
- 4 dny v měsíci home office,
- pružná pracovní doba,
- stravenkový paušál,
- Multisport card,
- příspěvek na produkty na stáří,
- nabídka zvýhodněných tarifů pro zaměstnance + možnost rodinných tarifů Vodafone,
- sportovní teambuildingy,
- zvýhodněné vstupenky pro zaměstnance na kulturní akce.
Základní informace:
místo výkonu práce: Praha (v docházkové vzdálenosti od Hlavního nádraží),
služební poměr: na dobu neurčitou,
platová třída: 13.,
termín předpokládaného nástupu: 18. 11. 2025 nebo dle domluvy.
Pro přihlášení do výběrového řízení zašlete následující:
- životopis,
- motivační dopis,
- žádost o přijetí do služebního poměru.
Formulář „Žádosti o přijetí do služebního poměru" a další informace důležité pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na webu SPUCR.CZ v sekci kariéra.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.