banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka, Odbor kanceláře ústředního ředitele

Méně než týden

Státní pozemkový úřad

Husinecká 1024/11a, Praha-Žižkov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

33 280 - 46 820 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, jiné

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Ubytování/příspěvek na ubytování, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Státní a veřejná správa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Referent, Úředník


O pozici

Jsme tvůrce české krajiny a největší správce státního zemědělského majetku. Po celé ČR zaměstnáváme víc než 1 100 zaměstnanců. Společně tvoříme moderní a otevřený úřad, který je aktivním partnerem všech, kterým záleží na budoucnosti našeho venkova. Pojďte s námi žít krajinou!

Co u nás kolega/kolegyně na této pozici dělá?

  • zajištuje agendu vyřizování podání občanů,

  • vede kompletní evidenci vyřizování podání občanů,
  • eviduje a vyhodnocuje nápravná opatření v rámci šetření podání občanů,
  • kontroluje formální správnost vybraných dokumentů,
  • podílí se na tvorbě vnitřních řídících předpisů,
  • provádí připomínkování vnitřních řídících předpisů,
  • kontroluje formální správnost dokumentů,
  • provádí archivaci, skartaci a evidenci spisů v působnosti odboru,
  • poskytuje součinnost při zajišťování agendy komunikace a marketingu,
  • spolupracuje v rámci výkonu vnitřní kontrolní činnosti v souladu s platnou legislativou a vnitřními předpisy,
  • vykonává další obdobné činnosti dle příkazů svých představených.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu,
  • české občanství nebo jiného členského státu Evropské unie (který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru),
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,

    zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád)
  • znalost MS Office,
  • spolehlivost, samostatnost, analytické myšlení, ŘP sk. B výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

  • 25 dní dovolené + 5 sick days,
  • vzdělávací akce,
  • 4 dny v měsíci home office,
  • pružná pracovní doba,
  • stravenkový paušál,
  • Multisport card,
  • příspěvek na produkty na stáří,
  • nabídka zvýhodněných tarifů pro zaměstnance + možnost rodinných tarifů Vodafone,
  • sportovní teambuildingy,
  • zvýhodněné vstupenky pro zaměstnance na kulturní akce.

Základní informace:

místo výkonu práce: Praha (v docházkové vzdálenosti od Hlavního nádraží),
služební poměr: na dobu neurčitou,
platová třída: 13.,
termín předpokládaného nástupu: 18. 11. 2025 nebo dle domluvy.


Pro přihlášení do výběrového řízení zašlete následující:

  • životopis,
  • motivační dopis,
  • žádost o přijetí do služebního poměru.

Formulář „Žádosti o přijetí do služebního poměru" a další informace důležité pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na webu SPUCR.CZ v sekci kariéra.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.