banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Koordinátor výroby a nákupu

Méně než 2 týdny

CHRISTEYNS s.r.o.

Vítovská 453/7, Odry

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Zahraniční pracovní cesty, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Chemický průmysl, Nákup, Výroba a průmysl, Technolog v chemickém průmyslu, Nákupčí, Projektový nákupčí, Ředitel/manažer nákupu, Plánovač výroby, Vedoucí výroby


O pozici

Do našeho týmu hledáme pečlivého, samostatného a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se ujme klíčové role v oblasti nákupu a výrobního plánování.


Co bude Vaší náplní práce?


Plánování výroby

  • Plánování výroby v návaznosti na objednávky, aktuální stav zásob a dostupnost vstupního materiálu
  • Tvorba výrobních příkazů v ERP systému v rámci denního, týdenního plánování
  • Průběžné aktualizace a operativní změny výrobního plánu
  • Aktivní koordinace s výrobou, skladem a logistikou s cílem zajistit hladký průběh výrobního procesu

Nákup a zásobování

  • Zajištění nákupu surovin, polotovarů
  • Průběžná kontrola a správa skladových zásob
  • Optimalizace skladby kamionových dodávek
  • Správa a zakládání nových skladových položek v ERP systému
  • Spoluúčast na organizaci a realizaci pravidelných inventur
  • Zodpovědnost za přesnost a aktuálnost dat ve skladovém systému (evidence rezervací, příjmů a výdejů materiálu)
  • Cenotvorba - aktualizace nákupních a převodních cen v ERP

VZDĚLÁNÍ A KVALIFIKACE:

  • SŠ/VŠ vzdělání (technický, chemický nebo ekonomický obor výhodou)
  • Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti min. 3 roky
  • Znalost plánování výroby a procesů nákupu v prostředí ERP systému
  • Schopnost samostatného rozhodování a logického uvažování v reálném čase
  • Pokročilá znalost MS Excel, znalost ERP systému (např. Vision, SAP apod.)
  • Komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
  • Angličtina na úrovni B2

DOVEDNOSTI A SCHOPNOSTI:

  • Analytické a organizační schopnosti
  • Komunikační dovednosti
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • Flexibilita a schopnost přizpůsobit se měnícím podmínkám
  • Pečlivost a důraz na detail

NABÍZÍME:

  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Dynamické a motivující pracovní prostředí
  • Možnost ovlivňovat směřování a růst firmy
  • Možnost profesionálního růstu a dalšího vzdělávání
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Firemní benefity
  • Podporu vedení a přátelský kolektiv

Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte zájem o tuto pozici, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis v českém i anglickém jazyce.

V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit.

Těšíme se na váš životopis!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.