Koordinátor výroby a nákupu
Méně než 2 týdny
CHRISTEYNS s.r.o.
Vítovská 453/7, Odry
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Zahraniční pracovní cesty, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Chemický průmysl, Nákup, Výroba a průmysl, Technolog v chemickém průmyslu, Nákupčí, Projektový nákupčí, Ředitel/manažer nákupu, Plánovač výroby, Vedoucí výroby
O pozici
Do našeho týmu hledáme pečlivého, samostatného a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se ujme klíčové role v oblasti nákupu a výrobního plánování.
Co bude Vaší náplní práce?
Plánování výroby
- Plánování výroby v návaznosti na objednávky, aktuální stav zásob a dostupnost vstupního materiálu
- Tvorba výrobních příkazů v ERP systému v rámci denního, týdenního plánování
- Průběžné aktualizace a operativní změny výrobního plánu
- Aktivní koordinace s výrobou, skladem a logistikou s cílem zajistit hladký průběh výrobního procesu
Nákup a zásobování
- Zajištění nákupu surovin, polotovarů
- Průběžná kontrola a správa skladových zásob
- Optimalizace skladby kamionových dodávek
- Správa a zakládání nových skladových položek v ERP systému
- Spoluúčast na organizaci a realizaci pravidelných inventur
- Zodpovědnost za přesnost a aktuálnost dat ve skladovém systému (evidence rezervací, příjmů a výdejů materiálu)
- Cenotvorba - aktualizace nákupních a převodních cen v ERP
VZDĚLÁNÍ A KVALIFIKACE:
- SŠ/VŠ vzdělání (technický, chemický nebo ekonomický obor výhodou)
- Praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti min. 3 roky
- Znalost plánování výroby a procesů nákupu v prostředí ERP systému
- Schopnost samostatného rozhodování a logického uvažování v reálném čase
- Pokročilá znalost MS Excel, znalost ERP systému (např. Vision, SAP apod.)
- Komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce
- Angličtina na úrovni B2
DOVEDNOSTI A SCHOPNOSTI:
- Analytické a organizační schopnosti
- Komunikační dovednosti
- Schopnost pracovat v týmu i samostatně
- Flexibilita a schopnost přizpůsobit se měnícím podmínkám
- Pečlivost a důraz na detail
NABÍZÍME:
- Atraktivní finanční ohodnocení
- Dynamické a motivující pracovní prostředí
- Možnost ovlivňovat směřování a růst firmy
- Možnost profesionálního růstu a dalšího vzdělávání
- Flexibilní pracovní dobu
- Firemní benefity
- Podporu vedení a přátelský kolektiv
Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte zájem o tuto pozici, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis v českém i anglickém jazyce.
V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit.
Těšíme se na váš životopis!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.