banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Warehouse Shift Leader - mzda od 75 000 Kč měsíčně

Méně než 2 týdny

Autodoc Logistics Czech s.r.o.

Podhradská 2871/11, Cheb

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Dovolená více než 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Logistik, Ředitel/manažer logistiky, Specialista logistiky, Vedoucí/manažer skladu


O pozici

AUTODOC je největší a nejrychleji rostoucí online prodejce s automobilovými díly v Evropě.

Společnost AUTODOC působí ve 27 zemích a zaměstnává přibližně 5 500 zaměstnanců. V roce 2024 dosáhla tržeb přes 1,5 miliardy eur a má více než 8,4 milionu aktivních zákazníků a sortiment 5,8 milionu dílů a příslušenství pro osobní a nákladní automobily a motocykly různých značek.


Zvídavé mozky, odvážní odborníci a technicky zdatní profesionálové - jeden tým, jedna miliarda eur tržeb. Přidejte se k nám!

Zodpovědnosti:

  • Vlastní (je zodpovědný za) metriky bezpečnosti, kvality a výkonnosti směny.
  • Zajišťuje dodržování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a bezpečnosti práce
  • Plánuje, řídí, organizuje a koordinuje směnu.
  • Přiděluje úkoly podřízeným podle plánu.
  • Kontroluje jejich výkon a výsledky.
  • Zajišťuje dodržování etického kodexu AUTODOC .
  • Řeší případné konflikty.
  • Vypracovává příslušné zprávy dokumentující výkon směny
  • Navrhuje revizi procesů s cílem zlepšit výkonnost
  • V případě potřeby se účastní přijímacích pohovorů a výběrových řízení.
  • Stanovuje krátkodobé a dlouhodobé cíle pro podřízené.
  • Provádí pravidelné pohovory o výkonu s podřízenými a zaznamenává jejich výsledky.
  • Dohlíží na vedení evidence docházky pro svou směnu
  • Účastní se všech požadovaných porad vedení
  • Hodnotí zaměstnance a případně navrhuje benefity
  • Optimalizuje obsazení směn
  • Dohlíží na včasné a řádné školení podřízených zaměstnanců

Požadavky:

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - provozní, logistické nebo obchodní vzdělání je výhodou.
  • Znalost českého a anglického jazyka
  • Prokazatelné zkušenosti s řízením větších týmů (100+členů)
  • Minimálně 6 let relevantní praxe v logistice
  • Vynikající schopnost interpretovat data a přijímat rozhodnutí založená na datech
  • Vynikající komunikační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost
  • Spolehlivost, flexibilita a přizpůsobivost
  • Místo výkonu práce: Cheb, ČR


Tohle ti nabízíme my:

  • Skvělá atmosféra v rozmanitém prostředí zaměřeném na dosažení vysokých standardů kvality
  • Stabilní zaměstnání (smlouva na dobu neurčitou)
  • Atraktivní mzdové ohodnocení
  • Firemní benefity, jako jsou stravenkový paušál, zaměstnanecké slevy, týmové akce a firemní oslavy
  • Prémie za doporučení zaměstnance až 25 000Kč
  • Nástup možný ihned
  • Přidejte se do nového projektu a staňte se součástí úspěchu.
  • Nabídky dalšího vzdělávání a koučování v rostoucí společnosti s plochou hierarchií
  • Moderně vybavené pracoviště

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.