Warehouse Shift Leader - mzda od 75 000 Kč měsíčně
Méně než 2 týdny
Autodoc Logistics Czech s.r.o.
Podhradská 2871/11, Cheb
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Dovolená více než 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Logistik, Ředitel/manažer logistiky, Specialista logistiky, Vedoucí/manažer skladu
O pozici
AUTODOC je největší a nejrychleji rostoucí online prodejce s automobilovými díly v Evropě.
Společnost AUTODOC působí ve 27 zemích a zaměstnává přibližně 5 500 zaměstnanců. V roce 2024 dosáhla tržeb přes 1,5 miliardy eur a má více než 8,4 milionu aktivních zákazníků a sortiment 5,8 milionu dílů a příslušenství pro osobní a nákladní automobily a motocykly různých značek.
Zvídavé mozky, odvážní odborníci a technicky zdatní profesionálové - jeden tým, jedna miliarda eur tržeb. Přidejte se k nám!
Zodpovědnosti:
- Vlastní (je zodpovědný za) metriky bezpečnosti, kvality a výkonnosti směny.
- Zajišťuje dodržování zásad bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a bezpečnosti práce
- Plánuje, řídí, organizuje a koordinuje směnu.
- Přiděluje úkoly podřízeným podle plánu.
- Kontroluje jejich výkon a výsledky.
- Zajišťuje dodržování etického kodexu AUTODOC .
- Řeší případné konflikty.
- Vypracovává příslušné zprávy dokumentující výkon směny
- Navrhuje revizi procesů s cílem zlepšit výkonnost
- V případě potřeby se účastní přijímacích pohovorů a výběrových řízení.
- Stanovuje krátkodobé a dlouhodobé cíle pro podřízené.
- Provádí pravidelné pohovory o výkonu s podřízenými a zaznamenává jejich výsledky.
- Dohlíží na vedení evidence docházky pro svou směnu
- Účastní se všech požadovaných porad vedení
- Hodnotí zaměstnance a případně navrhuje benefity
- Optimalizuje obsazení směn
- Dohlíží na včasné a řádné školení podřízených zaměstnanců
Požadavky:
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání - provozní, logistické nebo obchodní vzdělání je výhodou.
- Znalost českého a anglického jazyka
- Prokazatelné zkušenosti s řízením větších týmů (100+členů)
- Minimálně 6 let relevantní praxe v logistice
- Vynikající schopnost interpretovat data a přijímat rozhodnutí založená na datech
- Vynikající komunikační dovednosti
- Samostatnost, zodpovědnost
- Spolehlivost, flexibilita a přizpůsobivost
- Místo výkonu práce: Cheb, ČR
Tohle ti nabízíme my:
- Skvělá atmosféra v rozmanitém prostředí zaměřeném na dosažení vysokých standardů kvality
- Stabilní zaměstnání (smlouva na dobu neurčitou)
- Atraktivní mzdové ohodnocení
- Firemní benefity, jako jsou stravenkový paušál, zaměstnanecké slevy, týmové akce a firemní oslavy
- Prémie za doporučení zaměstnance až 25 000Kč
- Nástup možný ihned
- Přidejte se do nového projektu a staňte se součástí úspěchu.
- Nabídky dalšího vzdělávání a koučování v rostoucí společnosti s plochou hierarchií
- Moderně vybavené pracoviště
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.