Sales Manager pro korporátní klientelu (B2B)
Méně než 2 týdny
SBR Recruiting
Stodůlky E43, Praha
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Výborná)
Zařazené
Prodej a obchod, Business Development Manager, Obchodní referent
O pozici
Americká společnost, která na bázi umělé inteligence poskytuje podnikové analýzy, statistiky, ekonomické informace o společnostech a podnikatelích. Kanceláře společnosti operují po celém světě a dohromady čítají kolem 6200 zaměstnanců. V Praze sídlí na Stodůlkách.
Firma hraje klíčovou roli v oblasti dat a analýz – zákazníkům nabízí široké spektrum řešení, která podporují jejich rozhodování napříč různými odvětvími.
Produkty vycházejí z největší světové obchodní databáze čítající více než 500 milionů společností. Řešení jsou k dispozici formou webového portálu i API a pokrývají oblasti jako B2B hodnocení úvěrového rizika, řízení dat, automatizace marketingu a získávání leadů, stejně jako procesy KYC/KYV v souladu s regulacemi AML a ESG.
Nabízí skvělé příležitosti pro profesní růst v mezinárodním prostředí a možnost pracovat pro silnou, veřejně obchodovanou americkou společnost, která je uznávaná na trhu.
Role:
Hledáme energického obchodníka nebo obchodnici, který/á se bude aktivně podílet na rozvoji byznysu v segmentu Enterprise v České republice. Nový člen týmu se zaměří na budování portfolia prostřednictvím akvizice nových zákazníků (obrat nad 38 milionů EUR), a zároveň na rozvoj stávajících klientů pomocí cross-sellingových aktivit.
Tato role úzce spolupracuje se vztahovými manažery, kteří mají na starosti péči o stávající zákazníky, a s odbornými konzultanty. V každodenních operacích je zároveň podporována zkušeným týmem zákaznické podpory.
Úspěšný/á kandidát/ka bude zodpovědný/á za:
- Aktivní hledání nových prospektů a identifikace obchodních příležitostí
- Generování leadů v zadaném regionu a tvorba vlastní sítě kontaktů
- Konzultativní prodej a prezentace řešení (osobně i online)
- Zajištění úvodního onboardingu nového zákazníka a jeho předání vztahovému manažerovi
- Obchodní jednání zejména s novými, popřípadě se stávajícími zákazníky v rámci cross-sellu a up-sellu
- Spolupráce s kolegy z Produktového a Pre-sales oddělení
- Identifikaci požadavků zákazníka a návrh high-level řešení na míru (důležité je se umět doptávat)
Profil/stěžejní kompetence:
- VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
- Prokazatelné obchodní zkušenosti a C-level kontakty v Enterprise segmentu v ČR, ideálně ve vertikálách finance, IT, farmacie nebo zdravotnictví.
- Zkušenost v odvětvích zaměřených na technologie (CRM, ERP, datové sklady, automatizace procesů); velkou výhodou je praxe v oblasti datové analytiky
- Schopnost analyzovat požadavky, spolupodílet se na tvorbě nabídek a obhájit je před klientem i na technické úrovni
- Velmi dobře ovládáte anglický jazyk (C1)
- Máte týmového ducha a chcete neustále pracovat na svém odborném i osobnostním růstu
Nabízíme:
- Hlavní pracovní poměr u etablované firmy se silnou technickou kompetencí, vynikajícími klientskými referencemi a mezinárodním zázemím
- Mzda složená z fixní složky a měsíčně vyplácených provizí. Výplatu budete mít podle toho, co do toho dáte – ne podle odsezených hodin
- Sehraný tým zkušených specialistů, kteří Vám pomohou v jakékoliv situaci
- Prostor pro seberealizaci – nápady, inovace, změny
- Možnost dalšího profesního vzdělávání, kvalitní školení, účast na odborných konferencích
- Zdravou firemní kulturu s vynikající rovnováhou mezi pracovním a soukromým životem – Flexibilní začátek/konec pracovní doby a pravidelný home office (až 4 dny týdně)
- Příležitost podílet se na budování IT komunity v naší zemi
- Příjemné prostředí a politiku otevřených dveří
- Stabilní a dlouhodobou spolupráci
- Nástroje potřebné pro práci – notebook, telefon, auto
- Benefity zahrnující: Měsíční příspěvek na penzi, příspěvek na MultiSportku, příspěvek na stravování, výuku cizích jazyků, 25 dnů dovolené, 5 placených dní nemoci/rodinných dní, 2 dobrovolnické dny
- Nástup ihned nebo dle vzájemné dohody
Pokud vás nabídka zaujala, pošlete nám své CV a pár slov o tom, jakou pozici hledáte. Budeme se těšit na případnou spolupráci.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.