banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Key Account Manager s přesahem do nákupu (FMCG)

Méně než 2 týdny

GASTON, s.r.o.

nám. T. G. Masaryka 2433, Zlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Firemní akce, 13. plat, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Nákup, Prodej a obchod, Category Manager, Key Account Manager, Obchodní zástupce


O pozici

Do našeho týmu ve Zlíně hledáme samostatného a komunikativního kolegu či kolegyni na pozici Key Account Managera s přesahem do nákupu.
Pokud máte obchodního ducha, smysl pro detail a zkušenosti s péčí o klíčové zákazníky, zároveň Vás láká propojit tuto roli i s oblastí nákupu, jste na správném místě. Čeká vás dynamická práce v přátelském prostředí, kde využijete nejen vyjednávací schopnosti, ale i angličtinu v každodenní praxi.

Pošlete nám CVčko a staňte se součástí stabilní a rostoucí společnosti!

Co bude Vaší náplní práce?

  • Péče o klíčové zákazníky v segmentu moderního trhu a budování dlouhodobých vztahů
  • Identifikace obchodních příležitostí a růstového potenciálu u zákazníků
  • Vyjednávání obchodních podmínek
  • Category management a spolupráce na plánování promo aktivit
  • Analýza prodejních dat
  • Spolupráce napříč firmou (marketing, nákup, sklad)
  • Klíčové aktivity u výběr dodavatelů, vyjednávání nákupních podmínek a následné předání agendy na kolegy přímo na nákupní oddělení
  • Sledování trendů v FMCG a účast na zahraničních veletrzích

Koho hledáme?

  • VŠ/SŠ vzdělání
  • Minimálně 3 roky praxe na pozici Key Account Managera (v oblasti FMCG výhodou)
  • Zkušenosti nebo motivace zapojit se do oblasti nákupu zboží
  • Výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, tah na branku
  • Uživatelská znalost MS Office
  • Angličtina na úrovni min. B2 – slovem i písmem

Co nabízíme?

  • Zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu
  • Důkladné zaškolení a podporu zkušenějších kolegů
  • Zázemí stabilní firmy s rodinnou atmosférou
  • Příspěvek na auto, notebook a mobil i k soukromému využití
  • Možnost nákupu firemních produktů za zvýhodněné ceny
  • Vzdělávací a tréninkové programy
  • Motivační finanční ohodnocení + 13. plat a roční bonusy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.