Referent/ka finančního odboru
Pořád hledají
MĚSTO HOSTIVICE
Husovo náměstí 13, Hostivice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
28 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Státní a veřejná správa, Fakturant/fakturantka, Referent, Účetní, Úředník
O pozici
Baví vás prostředí financí, administrativa, ale zároveň uvítáte i kontakt s lidmi? Pak hledáme právě vás!
Město Hostivice, Městský úřad, Husovo náměstí 13, 253 01, Hostivice, zastoupené tajemnicí úřadu, vyhlašuje v souladu s ustanovením zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
Referent/ka finančního odboru
Co vás čeká za agendu:
-
Hospodaření a nakládání s vybranými věcmi, majetkovými právy
a jinými majetkovými hodnotami v rozsahu stanoveném právním předpisem - Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetní závěrky
- Provádění výpočtu, výplaty a zúčtování platu, náhrad platu a další plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného na sociálním a zdravotní pojištění
- Sestavování rozpočtu organizace, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu
- Zjišťování a realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění
- Příprava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města
- Zajišťování koordinačních činností v oblasti svobodného přístupu k informacím
- Metodická pomoc organizačním složkám města Hostivice a ostatním subjektům města
Jaké předpoklady, znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Na této pozici zúročíte schopnost dotahovat věci do konce a svůj samostatný a zodpovědný přístup
- Chuť komunikovat a zjišťovat si informace
- Neobejdete se bez ukončeného vzdělání odpovídajícího platovému zařazení, tj. vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou ekonomické zaměření), výborné znalosti češtiny a znalosti práce s MS Office
- Nepostradatelný je řidičský průkaz sk. B
- Uvítáme praxi ve veřejné či státní správě na obdobné pozici nebo zkušenosti z finančního prostředí
- Výhodou je zkouška odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu a orientace v související legislativě, ale netrváme na tom – podstatná je vaše chuť se učit (pokud uchazeč nebude mít požadovanou ZOZ splněnou, bude na ni do 6 měsíců od nástupu na MěÚ Hostivice přihlášen)
- Pro tuto pozici je nezbytné splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
Co vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní organizace, především pak spolehlivého a pohodového týmu – umíme se vzájemně podpořit
- Plný pracovní poměr úvazek na dobu neurčitou
- platové zařazení do 9. platové třídy dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů - složky platu:
- základní tarif v rozpětí 23.110 Kč – 33.220 Kč (dle praxe a vzdělání)
- osobní ohodnocení až do výše 50 % základního tarifu (příplatek dle schopností, výkonu a specializace
- případné kvartální mimořádné odměny (dle dosažených výsledků)
- Vstřícné pracovní podmínky v prostředí historické budovy hostivického zámku
- Širokou nabídka zaměstnaneckých benefitů, např. 5 týdnů dovolené a navíc 6 dnů pracovního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu a volný čas, výuky cizího jazyka a další.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, NEODPOVÍDEJTE na tento inzerát - v rámci výběrového řízení je třeba doručit v zalepené obálce oficiální přihlášku s přílohami, a to nejpozději do 31. 7. 2025 do 12 hodin.
Obálka musí být označena nápisem „NEOTEVÍRAT“ a „VŘ – REFERENT/KA FINANČNÍHO ODBORU“.
Způsoby doručení přihlášek jsou:
a) poštou na adresu: Městský úřad Hostivice, Husovo náměstí 13, 253 01 Hostivice, tzn. doručeno na podatelnu Městského úřadu (označeno podacím razítkem podatelny) nebo
b) osobně do podatelny Městského úřadu Hostivice, Husovo náměstí 13, 253 01 Hostivice, tzn. podáno a zaevidováno podatelnou Městského úřadu (označeno podacím razítkem)
c) prostřednictvím datové schránky úřadu: cdrb236
VZOR PŘIHLÁŠKY, případně další dokumenty naleznete na www.hostivice.eu -> Zajímá mě -> Pracovní příležitosti -> Výběrová řízení na pracovní místa vypsaná městem Hostivice -> FORMULÁŘE pro výběrová řízení na volná pracovní místa.
!!! Nezbytnými přílohami k přihlášce jsou:
-
životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-
originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, či jeho ověřenou kopii (při podání přihlášky jej lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti a originál předložit před uzavřením pracovní smlouvy); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
-
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky je možné připojit prostou kopii a originál předložit nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy)
-
případně osvědčení o relevantních absolvovaných kurzech a školeních.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně do 30 dnů po skončení výběrového řízení vyzvednout v sídle organizace. Po této lhůtě budou nevyzvednuté přílohy přihlášky skartovány.
Více informací včetně vzoru přihlášky naleznete na webových stránkách Města Hostivice www.hostivice.eu v sekci Zajímá mě > Pracovní příležitosti > Výběrová řízení na pracovní místa vypsaná městem Hostivice
Město Hostivice – Městský úřad si vyhrazuje právo prodloužit či zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, důvody nepřijetí se neoznamují a taktéž si vyhrazuje právo místo neobsadit.
Dovolujeme si upozornit, že náklady na pořízení dokumentů do výběrového řízení nese uchazeč.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.