banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

RECEPČNÍ, ASISTENT/KA DAŇOVÉ KANCELÁŘE

Pořád hledají

SCH - EKONOM s.r.o.

Obrněné brigády 553/31, Cheb

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistent/asistentka, Recepční, Odborný asistent


O pozici

Hledáme kolegu/yni na pozici

RECEPČNÍ, ASISTENT/KA DAŇOVÉ KANCELÁŘE

Vstupte do světa nových příležitostí a zažijte svůj profesní úspěch s námi!

Jsme rodinná účetní firma z Chebu s více než 30 lety zkušeností, která patří mezi TOP 20 účetních firem v České republice. Poskytujeme kompletní účetní a daňové služby pro malé, střední i velké firmy.

Chceme být jedničkou ve svém oboru a hledáme ambiciózní kolegy, kteří mají chuť se neustále zlepšovat a budou aktivně přispívat k růstu našich klientů i naší firmy.

NABÍZÍME:

· Příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích

· Přátelský pracovní kolektiv

· Káva a občerstvení na pracovišti

· Pracovní doba: Po-Čt 7:00 – 15:30, Pá 7:00 – 14:00

· Dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby

· Možnost kariérního a platového růstu

· Smlouva na dobu neurčitou

· Stravenky

· Zdravotní volno/sickdays (2 dny)

· Káva a občerstvení na pracovišti

NÁPLŇ PRÁCE:

· Obsluha telefonu (komunikace s FÚ, klienty, řešení dotazů, předávání vzkazů kolegům,…)

· Sjednávání schůzek

· Péče o klienty (usazování klientů a příprava kávy)

· Obsluha datových schránek

• Podpora účetního oddělení - evidence a digitalizace vystavovaných faktur, pokladních dokladů,..; zadávání faktur do účetního systému

· Spolupráce s daňovými poradci při registraci klientů a tvorbě daňového spisu klienta

· Vedení důkazů plných mocí

• Denní správa firemního emailu

· Zpracování pošty (přijímání a odesílání dopisů)

· Pomoc při zajišťování firemních akcí

· Vedení pokladny, zajištění plateb faktur s příchozími klienty

Zajištění všech provozních nákupů (kancelářské potřeby, káva,…)

· Spolupráce se všemi týmy

PROFIL KANDIDÁTA:

· SŠ nebo VŠ vzdělávání

· Schopnost si poradit v nečekaných situacích a najít řešení

· Práce na PC (Word, Excel, …)

· Znalost účetnictví výhodou

· Znalost německého jazyka výhodou

· Spolehlivost, loajálnost, pečlivost

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.