RECEPČNÍ, ASISTENT/KA DAŇOVÉ KANCELÁŘE
Pořád hledají
SCH - EKONOM s.r.o.
Obrněné brigády 553/31, Cheb
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistent/asistentka, Recepční, Odborný asistent
O pozici
Hledáme kolegu/yni na pozici
RECEPČNÍ, ASISTENT/KA DAŇOVÉ KANCELÁŘE
Vstupte do světa nových příležitostí a zažijte svůj profesní úspěch s námi!
Jsme rodinná účetní firma z Chebu s více než 30 lety zkušeností, která patří mezi TOP 20 účetních firem v České republice. Poskytujeme kompletní účetní a daňové služby pro malé, střední i velké firmy.
Chceme být jedničkou ve svém oboru a hledáme ambiciózní kolegy, kteří mají chuť se neustále zlepšovat a budou aktivně přispívat k růstu našich klientů i naší firmy.
NABÍZÍME:
· Příjemné prostředí v nově vybavených kancelářích
· Přátelský pracovní kolektiv
· Káva a občerstvení na pracovišti
· Pracovní doba: Po-Čt 7:00 – 15:30, Pá 7:00 – 14:00
· Dobrovolná výuka němčiny se zkušeným lektorem (rodilý mluvčí) v rámci pracovní doby
· Možnost kariérního a platového růstu
· Smlouva na dobu neurčitou
· Stravenky
· Zdravotní volno/sickdays (2 dny)
· Káva a občerstvení na pracovišti
NÁPLŇ PRÁCE:
· Obsluha telefonu (komunikace s FÚ, klienty, řešení dotazů, předávání vzkazů kolegům,…)
· Sjednávání schůzek
· Péče o klienty (usazování klientů a příprava kávy)
· Obsluha datových schránek
• Podpora účetního oddělení - evidence a digitalizace vystavovaných faktur, pokladních dokladů,..; zadávání faktur do účetního systému
· Spolupráce s daňovými poradci při registraci klientů a tvorbě daňového spisu klienta
· Vedení důkazů plných mocí
• Denní správa firemního emailu
· Zpracování pošty (přijímání a odesílání dopisů)
· Pomoc při zajišťování firemních akcí
· Vedení pokladny, zajištění plateb faktur s příchozími klienty
Zajištění všech provozních nákupů (kancelářské potřeby, káva,…)
· Spolupráce se všemi týmy
PROFIL KANDIDÁTA:
· SŠ nebo VŠ vzdělávání
· Schopnost si poradit v nečekaných situacích a najít řešení
· Práce na PC (Word, Excel, …)
· Znalost účetnictví výhodou
· Znalost německého jazyka výhodou
· Spolehlivost, loajálnost, pečlivost
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.