banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní zástupce junior

Pořád hledají

PINYA s.r.o.

Sedlákova 512/33, Brno-Stránice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Obchodní zástupce


O pozici

Jsme brněnská firma Pinya 365, která pomáhá společnostem zefektivnit práci s daty díky technologiím Microsoft 365. Už více než 13 let dodáváme moderní řešení pro správu dokumentů, intranetové systémy a automatizaci firemních procesů a hledáme obchodního zástupce.

Budeš důležitou součástí obchodního týmu, jehož hlavním cílem je rozvoj obchodních aktivit v oblasti intranetových řešení na platformě SharePoint M365. Hlavní odpovědností je oslovování nových zákazníků, udržování vztahů se stávajícími klienty a prezentace produktu potenciálním zákazníkům. 

Jaká bude tvoje pracovní náplň?

  • Zpracování příchozích poptávek (inbound) 
  • Vyhledávání nových obchodních příležitostí (outbound) 
  • Oslovování potenciálních zákazníků a domlouvání prezentací 
  • Udržování kontaktu s firmami v obchodní databázi a identifikace správného okamžiku pro start projektu 
  • Po zaučení možnost samostatného vedení obchodních prezentací (včetně jejich přípravy)
  • Podpora obchodního ředitele Ondry při řízení obchodních případů 
  • Pravidelná komunikace se stávajícími zákazníky, identifikace jejich aktuálních potřeb a hledání možností pro další spolupráce
  • Práce s obchodními nástroji, včetně CRM a lead management systémů (např. Merk) 
  • Sledování a vyhodnocování obchodních aktivit 


Jak si tě představujeme?

  • Výborné komunikační schopnosti – psaný i mluvený projev 
  • Uživatelská orientace v Microsoft 365 (Outlook, Teams, SharePoint apod.) 
  • Samostatnost, proaktivní přístup, zodpovědnost a schopnost organizace práce 
  • Zkušenost s obchodní činností (výhodou, ne podmínkou) 
  • Základní znalost práce s CRM nebo jinými obchodními nástroji (výhodou) 
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (výhodou) 


Co ti nabízíme?

  • Kancelář v prvorepublikové vile se zahradou v centru Brna
  • Multisport kartu a 5 týdnů dovolené
  • Možnost vzdělávání a osobního rozvoje
  • Přátelský tým, žádné korporátní řízení
  • Firemní akce i ovocné pondělky
  • Po zaučení možnost Home office


Máš zájem pomáhat našim potenciálním zákazníkům hledat řešení, které jim umožní lépe pracovat s daty? Dej nám o sobě vědět!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.