Obchodní zástupce junior
Pořád hledají
PINYA s.r.o.
Sedlákova 512/33, Brno-Stránice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod, Obchodní zástupce
O pozici
Jsme brněnská firma Pinya 365, která pomáhá společnostem zefektivnit práci s daty díky technologiím Microsoft 365. Už více než 13 let dodáváme moderní řešení pro správu dokumentů, intranetové systémy a automatizaci firemních procesů a hledáme obchodního zástupce.
Budeš důležitou součástí obchodního týmu, jehož hlavním cílem je rozvoj obchodních aktivit v oblasti intranetových řešení na platformě SharePoint M365. Hlavní odpovědností je oslovování nových zákazníků, udržování vztahů se stávajícími klienty a prezentace produktu potenciálním zákazníkům.
Jaká bude tvoje pracovní náplň?
- Zpracování příchozích poptávek (inbound)
- Vyhledávání nových obchodních příležitostí (outbound)
- Oslovování potenciálních zákazníků a domlouvání prezentací
- Udržování kontaktu s firmami v obchodní databázi a identifikace správného okamžiku pro start projektu
- Po zaučení možnost samostatného vedení obchodních prezentací (včetně jejich přípravy)
- Podpora obchodního ředitele Ondry při řízení obchodních případů
- Pravidelná komunikace se stávajícími zákazníky, identifikace jejich aktuálních potřeb a hledání možností pro další spolupráce
- Práce s obchodními nástroji, včetně CRM a lead management systémů (např. Merk)
- Sledování a vyhodnocování obchodních aktivit
Jak si tě představujeme?
- Výborné komunikační schopnosti – psaný i mluvený projev
- Uživatelská orientace v Microsoft 365 (Outlook, Teams, SharePoint apod.)
- Samostatnost, proaktivní přístup, zodpovědnost a schopnost organizace práce
- Zkušenost s obchodní činností (výhodou, ne podmínkou)
- Základní znalost práce s CRM nebo jinými obchodními nástroji (výhodou)
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (výhodou)
Co ti nabízíme?
- Kancelář v prvorepublikové vile se zahradou v centru Brna
- Multisport kartu a 5 týdnů dovolené
- Možnost vzdělávání a osobního rozvoje
- Přátelský tým, žádné korporátní řízení
- Firemní akce i ovocné pondělky
- Po zaučení možnost Home office
Máš zájem pomáhat našim potenciálním zákazníkům hledat řešení, které jim umožní lépe pracovat s daty? Dej nám o sobě vědět!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.