banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista/ka administrativy a financí

Pořád hledají

TechFides Solutions s.r.o.

Nové sady 996/25, Brno-Staré Brno

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Notebook, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Specialista reportingu


O pozici

Do našeho týmu hledáme na plný úvazek specialistu/ku administrativy a financí, a to naskrz pro celou naši skupinu Digital Boost Group. Zabýváme se vývojem software, dohromady je nás zhruba 50 lidí, a potřebujeme mít v týmu šikovného člověka, který nám pomůže mít v pořádku procesy spojené s administrativou a financemi.

Podle prestižního žebříčku Deloitte Fast 50 jsme opakovaně jednou z nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku. Máš tedy jedinečnou příležitost naskočit do rozjetého vlaku.

Jaká je náplň práce?

Obecně potřebujeme pomoct se vším souvisejícím se zajištěním hladkého chodu týmu, zejména:

  • Zákonná evidence a podklady pro účetní (mzdy, faktury, jednání s úřady, datová schránka),vedení interních evidencí v ERP), příprava a evidence smluv, příprava podkladů a vyhodnocení pro rozhodování managementu.
  • Platby, kategorizace plateb a správa cashflow.
  • Řešení objednávek a správa majetku, zodpovědnost za skladové zásoby - kancelářské potřeby, technika.
  • Péče o kancelářské prostory a řízení úklidu.
  • Vyřizování reklamací, posílání pošty, vyzvedávání stravenek a podobná operativa v rámci Brna.

Těšit se můžeš na různorodou práci, co nebudeš znát či umět, Tě naučíme.

Koho přesně hledáme pro tuto pozici?

Jedná se o pozici, která je vhodná pro systematického člověka. Jdeme cestou automatizací, tedy je nutné mít pozitivní vztah k tabulkám a jejich propojování. Vzhledem k našemu růstu měníme často procesy, je nutné, abys zvládal/a reagovat na změny pozitivně a podílel/a se aktivně na řešení dopadů změn na stávající procesy.

V bodech je potom velmi důležité následující:

  • Spolehlivost a solidní nasazení.
  • Systematičnost a zodpovědnost.
  • Výhodou, ne podmínkou, je VŠ vzdělání – budeš pracovat s tabulkami, připravovat reporty pro management, atd.

Na co se můžeš těšit?

  • Příjemný kolektiv, na péči o tým si dáváme záležet, práce v perspektivním oboru vývoje software.
  • Možnost seberealizace a prostor pro vlastní rozvoj, inovaci a realizaci vlastních nápadů či podnětů pro zlepšení procesů.
  • Časovou flexibilitu, možnost vlastní organizace práce.
  • Možnost občasných home office.
  • Odměny navíc za splněné cíle.
  • Práce s nástroji G Suite, Looker a Slack.
  • Moderní kanceláře v BC Titanium - do Titania se stěhujeme na konci července.
  • A hromadu dalších benefitů, jako jsou stravenky, multisportka, free káva a občerstvení, svačinky, pizza dny, 25 dní dovolené, týmové akce, zkrátka prémiové pracovní prostředí.

V TechFides roste každý člen týmu a Ty můžeš růst s námi. Je to jedinečná příležitost se posunout dopředu. Obor vývoje software je jeden z nejrychleji rostoucích oborů s obrovským potenciálem do budoucna. Těšit se můžeš na energetické moderní prostředí.

Než nám napíšeš:

Společně s Tvou reakcí nám prosím pošli také vypracované odpovědi na následující otázky:

  1. Proč ses přihlásil/a právě na tuto pozici?
  2. Co od této příležitosti očekáváš?
  3. Proč si myslíš, že jsi právě Ty tím pravým kandidátem?
  4. Jaký nejnáročnější úkol jsi řešil/a a jak jsi jej vyřešil/a?
  5. Jak bys vyhodnotil(a), zda práce specialisty administrativy a financí je či není úspěšná?

Mimochodem, podívat se na nás zblízka můžeš třeba na našem instagramu @techfides.

Těšíme se na Tebe! :)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.