Obchodní referent/ka
Méně než 2 týdny
ALUPA s. r. o.
Mikulovice 200
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Referent
O pozici
Kdo jsme...
ALUPA je rodinná firma s více než 30letou tradicí. Na českém trhu jsme průkopníci v obchodě s hliníkovými profily a plechy – a od začátku děláme věci jinak: srozumitelně, poctivě a s důrazem na individuální přístup.
Naše dveře jsou otevřené pro každého. Umíme obsloužit jak zákazníka, který potřebuje „jen pár centimetrů hliníku“, tak i firmy, které odebírají tuny. Nabízíme jednoduchou a efektivní cestu k hliníku – držíme zboží skladem, 90 % sortimentu bereme přímo od výrobců, a to znamená: rychlé dodání, vysoká kvalita a dobrá cena.
Dnes je nás v ALUPĚ zhruba 25. Známe se jménem, pomáháme si a víme, proč to děláme: protože #hliník nás spojuje.
Koho hledáme...
Obchodní referent/ku, který/á udrží hliník v pohybu
V ALUPĚ se hliník nehromadí – plynule proudí mezi dodavateli, sklady a zákazníky. Aby to fungovalo, potřebujeme někoho, kdo se v tom všem vyzná, udrží přehled a zvládne zodpovědnost, kterou s sebou nese práce s objednávkami, cenami a lidmi.
Možná hledáme právě tebe.
🧰 Co bude tvoje práce?
- Komunikace s dodavateli – objednávání materiálu, dohled nad dodávkami.
- Příjem a navedení materiálu do skladu i do ERP systému.
- Denní komunikace s našimi zákazníky, hlavně velkoobchodními.
- Tvorba objednávek, vyskladnění a fakturace.
- Kontrola a aktualizace cen na základě denního kurzu EUR/Kč.
- Přeceňování položek, hlídání správného nacenění zakázek.
- Budeš v centru dění – propojíš lidi, čísla i sklad.
🧑🤝🧑 Koho hledáme?
- Někoho, kdo se nebojí zodpovědnosti a má smysl pro přesnost.
- Člověka, který zvládne i lehčí provozní tlak (např. nárazové objednávky).
- Týmového parťáka nebo parťačku, který/á se s námi nebude bát mluvit.
- Výhodou je, pokud máš zkušenost s prací v ERP systému (ale není podmínkou).
- Základy práce s počítačem (Word, Excel, e-mail), zbytek Tě naučíme.
- Oceníme i základní orientaci v obchodě a ambice se v budoucnu posouvat dál.
🤝 Co nabízíme my?
- Férové ohodnocení a stabilní pracovní zázemí.
- Stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, firemní akce.
- Pracovní doba 7:00–15:30, odpoledne patří tobě.
- Přátelský kolektiv v rodinné firmě, kde si na nic nehrajeme.
- Možnost naučit se spoustu nových věcí – a mít prostor pro vlastní nápady.
📍 Kde budeš pracovat?
- Mikulovice č.p. 200, nedaleko Pardubic. Moderní sklad, pohodlná kancelář a dobrá káva zaručeny.
🖐️ Zaujalo Tě to? Dej o sobě vědět!
Pošli nám svůj životopis!
Ozveme se ti a domluvíme se na dalším kroku.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.