Asistent/ka komerčních pronájmů na částečný úvazek
Pořád hledají
Labartt Services s.r.o.
Římská 103/12, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Stavebnictví a reality, Marketing, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Realitní makléř
O pozici
Staň se součástí týmu realitní a poradenské společnosti Labartt Properties!
Do naší pražské kanceláře hledáme novou posilu na administrativní pozici (back office) na částečný úvazek. Labartt Properties již 20 let poskytuje profesionální služby v oblasti komerčních nemovitostí se specializací na pronájem obchodních center a obchodních ploch.
Hledáte zaměstnání v prostředí, které kombinuje přátelskou atmosféru s vysokou mírou profesionality a stabilním postavením na trhu? Zajímá vás oblast nemovitostí, máte organizační schopnosti, týmového ducha a nečiní vám problém komunikace? Pak vás rádi poznáme – možná hledáme právě vás.
Náplň práce:
A) Správa pronájmů – příprava a evidence podkladů pro nájemní smlouvy, komunikace s leasing manažery, nájemci a zástupci pronajímatelů
B) Administrativní podpora – zadávání a aktualizace inzerce, správa dotazů klientů, organizace prohlídek
C) Koordinace interních procesů – týmová spolupráce na marketingu, přípravě projektů, zajištění běžné kancelářské agendy
D) Organizace databází – příprava databází pro akvizice, evidence volných prostor, pravidelná aktualizace
Požadavky:
A) Výborné organizační schopnosti – schopnost strukturovat, filtrovat a přehledně uchovávat velké množství informací
B) Příjemné vystupování a týmový duch – ochota komunikovat s kolegy a klienty. Nebát se požádat o radu a pomoc
C) Znalost angličtiny – základní telefonická a e-mailová komunikace s mezinárodními klienty
D) Pokročilá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point) podmínkou, zkušenosti se softwarem Canva nebo Adobe Photoshop vítanou výhodou
E) Pečlivost a spolehlivost – kontrola smluv, správné zadávání dat
F) Flexibilita a ochota učit se – důležitá je samostatnost a ochota přebírat zodpovědnost
Nabízíme: práci na poloviční úvazek s možností dalšího růstu a rozšíření kompetencí, zázemí stabilní společnosti s přátelským týmem, zajímavé projekty v oblasti komerčních nemovitostí a flexibilní pracovní dobu.
Nástup možný od září 2025.
Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s uvedením vašich časových možností a představ o pracovním vytížení na e-mail.
Těšíme se na vaši odpověď!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.