banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka komerčních pronájmů na částečný úvazek

Pořád hledají

Labartt Services s.r.o.

Římská 103/12, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Stavebnictví a reality, Marketing, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Realitní makléř


O pozici

Staň se součástí týmu realitní a poradenské společnosti Labartt Properties!

Do naší pražské kanceláře hledáme novou posilu na administrativní pozici (back office) na částečný úvazek. Labartt Properties již 20 let poskytuje profesionální služby v oblasti komerčních nemovitostí se specializací na pronájem obchodních center a obchodních ploch.

Hledáte zaměstnání v prostředí, které kombinuje přátelskou atmosféru s vysokou mírou profesionality a stabilním postavením na trhu? Zajímá vás oblast nemovitostí, máte organizační schopnosti, týmového ducha a nečiní vám problém komunikace? Pak vás rádi poznáme – možná hledáme právě vás.

Náplň práce:

A) Správa pronájmů – příprava a evidence podkladů pro nájemní smlouvy, komunikace s leasing manažery, nájemci a zástupci pronajímatelů

B) Administrativní podpora – zadávání a aktualizace inzerce, správa dotazů klientů, organizace prohlídek

C) Koordinace interních procesů – týmová spolupráce na marketingu, přípravě projektů, zajištění běžné kancelářské agendy

D) Organizace databází – příprava databází pro akvizice, evidence volných prostor, pravidelná aktualizace

Požadavky:

A) Výborné organizační schopnosti – schopnost strukturovat, filtrovat a přehledně uchovávat velké množství informací

B) Příjemné vystupování a týmový duch – ochota komunikovat s kolegy a klienty. Nebát se požádat o radu a pomoc

C) Znalost angličtiny – základní telefonická a e-mailová komunikace s mezinárodními klienty

D) Pokročilá znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point) podmínkou, zkušenosti se softwarem Canva nebo Adobe Photoshop vítanou výhodou

E) Pečlivost a spolehlivost – kontrola smluv, správné zadávání dat

F) Flexibilita a ochota učit se – důležitá je samostatnost a ochota přebírat zodpovědnost

Nabízíme: práci na poloviční úvazek s možností dalšího růstu a rozšíření kompetencí, zázemí stabilní společnosti s přátelským týmem, zajímavé projekty v oblasti komerčních nemovitostí a flexibilní pracovní dobu.

Nástup možný od září 2025.

Pokud vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s uvedením vašich časových možností a představ o pracovním vytížení na e-mail.

Těšíme se na vaši odpověď!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.