banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Ředitel/ředitelka Domova Horizont, P.O.

Pořád hledají

Jihomoravský kraj

Strážovská 1096/3, Kyjov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 810 - 44 770 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní školka, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Zařazené

Vrcholový management, Ředitel


O pozici

Hledáme zkušeného a odvážného lídra s vizí a schopností realizovat transformaci poskytovaných sociálních služeb směrem k modernímu, komunitnímu a individuálně zaměřenému modelu péče.

Vašim cílem bude posunout řízení organizace od tradičního ústavního modelu péče k moderním, komunitně orientovaným službám, které podporují individuální potřeby a důstojnost každého člověka s postižením.

Proto hledáme silnou, empatickou a rozhodnou osobnost, která bude ochotná a schopná řídit tuto zásadní proměnu – vést tým zaměstnanců, budovat důvěru, měnit kulturu péče a nastavovat nové standardy podpory a života klientů.

Koho hledáme?

Někoho, kdo:

má zkušenosti s vedením lidí a organizací – ideálně v sociálních nebo příbuzných službách,
se nebojí změn a umí vést druhé v době transformace,
prosazuje a respektuje práva osob s postižením na důstojný a plnohodnotný život a má znalosti v oblasti jejich podpory,
má vizi, odvahu a odpovědnost vést příspěvkovou organizaci Jihomoravského kraje v souladu s moderními trendy sociální péče,
umí kombinovat lidskost s efektivním řízením a odpovědností za provoz i kvalitu služeb.

Co bude náplní Vaší práce?

vedení organizace poskytující pobytové služby lidem s mentálním a kombinovaným postižením,
řízení celého procesu transformace (strategické i praktické kroky),
motivace a vedení zaměstnanců v období změn,
komunikace s klienty, jejich rodinami, veřejností i zřizovatelem,
odpovědnost za provoz, rozpočet a další činnosti organizace.

Co požadujeme?

řádně ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,
vítána minimálně tříletá praxe ve vedoucí pozici (v oblasti sociálních služeb výhodou),
orientaci v legislativě sociálních služeb a znalost principů transformace,
komunikační a organizační dovednosti, psychickou odolnost, hodnotový rámec,
trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.

Co nabízíme?

prostor pro realizaci skutečné změny – odbornou, etickou a lidskou,
podporu zřizovatele při realizaci transformačního procesu,
stabilní zázemí organizace s dlouholetou tradicí,
možnost ovlivnit kvalitu života desítek lidí a směřování celé služby.

Obsah přihlášky:

písemná koncepce s návrhem vlastní vize transformace a vedení organizace,
název pracovního místa a označení zařízení, v němž má být vedoucí pracovní místo vykonáváno,
ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom i vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, případně dodatek k diplomu),
strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech,
výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce),
lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vedoucího pracovního místa,
datum a vlastnoruční podpis uchazeče.

Doplňující informace:

součástí výběrového řízení může být i psychologické testování uchazečů/uchazeček
předpokládaný nástup do funkce: dle dohody
informace o platu: 13. platová třída a další zákonné složky platu (platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Posuzovány budou přihlášky podané ve lhůtě do 31.srpna 2025, tj. v této lhůtě

zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
Krajský úřad Jihomoravského kraje

odbor kancelář ředitele

oddělení personální

Mgr. Veronika Vyoralová

Žerotínovo nám. 449/3

601 82 Brno

podané osobně na podatelnu úřadu na výše uvedené adrese
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty úřadu
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky úřadu: x2pbqzq).

Informace pro uchazeče:

Poskytnuté osobní údaje bude správce (Jihomoravský kraj, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno IČO: 70888337) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před jmenováním na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantována svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.