SPECIALISTA KLIENTSKÉ PODPORY
Méně než týden
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s.
Veletržní 1623/24, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Recepční
O pozici
Chcete stabilní práci v moderní společnosti, kde se nemusíte bát stereotypu? Láká vás kombinace administrativy a komunikace s lidmi? Pak čtěte dál!
Co vás u nás čeká
- Budete tváří našeho kontaktního centra – první člověk, se kterým klienti přijdou do kontaktu. Ať už osobně, nebo po telefonu, váš přístup a komunikace dělají první dojem za celou firmu.
- Každý den budete v kontaktu s lidmi – budete jim radit, pomáhat s žádostmi o pronájem veřejných prostranství, vysvětlovat podmínky a domlouvat konkrétní kroky.
- Zvládnete odbavit klienty přímo na přepážce, ale i telefonicky nebo e-mailem – je to mix osobní a administrativní práce, takže stereotyp nehrozí.
- Budete spolupracovat s kolegy, kteří řeší pronájmy veřejných prostranství, takže se naučíte i něco ze zákulisí.
- Součástí práce bude i pečlivé vedení agendy – evidence žádostí, práce s dokumenty a jejich archivace, aby bylo vše přehledně zaznamenané.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- SŠ vzdělání stavebního nebo ekonomického směru.
- Zvládnout práci na PC.
- Mít skvělé komunikační dovednosti a proklientský přístup – úsměv a vstřícnost jsou u nás základem.
- Být samostatní, spolehliví a pečliví.
- Umět si poradit se stresem a být flexibilní.
Proč pracovat právě u nás
- Jsme stabilní společnost s moderním zázemím.
- Naše kanceláře se nachází v centru Prahy v moderním OC Stromovka s báječnou dostupností MHD i autem.
- Nabízíme zvýhodněné parkování v rámci pracoviště v blízkosti kanceláří.
- Pracovní doba: pondělí a středa 8:00 – 18:00, úterý a čtvrtek 8:00 – 16:00, pátek 8:00 – 14:30.
- 5 týdnů dovolené.
- Finanční příspěvek 3 % hrubé mzdy na penzijní konto.
- 3 dny sick days pro vaše zdraví.
- Stravenky a benefitní program Edenred.
- Multisport kartu pro aktivní odpočinek.
Pokud si umíte představit sami sebe na této pozici, pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás.
V průběhu výběrového řízení budou zpracovávány Vaše osobní údaje. Dovolujeme si Vás informovat, že dokument Zásady zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání naleznete na našich webových stránkách https://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root/o-spolecnosti/o-spolecnosti-TSK-Praha.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.