banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční / Back office manažerka

Pořád hledají

ADAX Capital Corporation s.r.o.

Olomoucká 3419/7, Brno-Židenice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční


O pozici

Přidej se do týmu dynamicky rostoucího ADAX Fond firemního nástupnictví SICAV, a.s. na pozici Recepční / Back office manažerka, s možností dalšího kariérního růstu.

Obory:

administrativa, vedení kanceláře, M&A, private equity, investice do výrobních společností, ekonomika, právo, controlling, projektový a procesní management

Náplň práce:

  • administrativa: vyřizování telefonické, e-mailové a listinné korespondence, tisk, skenování
  • správa recepce (vítání hostů, vedení kalendáře a organizace zasedacích místností)
  • správa datového úložiště (přístupy, třídění a ukládání dokumentů)
  • denní spolupráce s vedením a zaměstnanci fondu na chodu kanceláří
  • komunikace se zástupci majitele pronajatých prostorů (provozní záležitosti – změny, připomínky, opravy)
  • porady – zápis a zajištění plynulého průběhu
  • příprava prezentačních podkladů a dalších marketingových materiálů
  • doplňování zboží (pitný režim, papíry, kancelářské potřeby)
  • komunikace s dodavateli služeb

Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • pečlivost a preciznost v administrativě
  • pozitivní osobnost, přirozenou ochotu pomoci, empatii
  • velmi dobrou znalost MS Office
  • základní grafické znalosti
  • schopnost aktivně komunikovat napříč celým týmem
  • loajalitu, samostatnost, duševní vyspělost, časovou flexibilitu
  • ochotu učit se novým procesům a novým IT systémům

Výhodou:

  • ekonomické či právní vzdělání
  • aktivní znalost AJ

Nabízíme:

  • práci ve skvělém a profesionálním týmu
  • možnost kariérního růstu, profesního a odborného rozvoje
  • reprezentativní kanceláře s dobrou dopravní dostupností
  • různorodou, tvůrčí a zajímavou práci
  • vysoce specializovaný tým, příjemný kolektiv, vzájemnou pomoc a podporu
  • kombinaci samostatné a týmové práce

Nástup:

1.8.2025, případně dříve dle dohody

V případě zájmu zašlete své CV s fotografií na uvedený kontaktní e-mail.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.