Recepční / Back office manažerka
Pořád hledají
ADAX Capital Corporation s.r.o.
Olomoucká 3419/7, Brno-Židenice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční
O pozici
Přidej se do týmu dynamicky rostoucího ADAX Fond firemního nástupnictví SICAV, a.s. na pozici Recepční / Back office manažerka, s možností dalšího kariérního růstu.
Obory:
administrativa, vedení kanceláře, M&A, private equity, investice do výrobních společností, ekonomika, právo, controlling, projektový a procesní management
Náplň práce:
- administrativa: vyřizování telefonické, e-mailové a listinné korespondence, tisk, skenování
- správa recepce (vítání hostů, vedení kalendáře a organizace zasedacích místností)
- správa datového úložiště (přístupy, třídění a ukládání dokumentů)
- denní spolupráce s vedením a zaměstnanci fondu na chodu kanceláří
- komunikace se zástupci majitele pronajatých prostorů (provozní záležitosti – změny, připomínky, opravy)
- porady – zápis a zajištění plynulého průběhu
- příprava prezentačních podkladů a dalších marketingových materiálů
- doplňování zboží (pitný režim, papíry, kancelářské potřeby)
- komunikace s dodavateli služeb
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- pečlivost a preciznost v administrativě
- pozitivní osobnost, přirozenou ochotu pomoci, empatii
- velmi dobrou znalost MS Office
- základní grafické znalosti
- schopnost aktivně komunikovat napříč celým týmem
- loajalitu, samostatnost, duševní vyspělost, časovou flexibilitu
- ochotu učit se novým procesům a novým IT systémům
Výhodou:
- ekonomické či právní vzdělání
- aktivní znalost AJ
Nabízíme:
- práci ve skvělém a profesionálním týmu
- možnost kariérního růstu, profesního a odborného rozvoje
- reprezentativní kanceláře s dobrou dopravní dostupností
- různorodou, tvůrčí a zajímavou práci
- vysoce specializovaný tým, příjemný kolektiv, vzájemnou pomoc a podporu
- kombinaci samostatné a týmové práce
Nástup:
1.8.2025, případně dříve dle dohody
V případě zájmu zašlete své CV s fotografií na uvedený kontaktní e-mail.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.