banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Nákupčí / Operativní nákupčí

Pořád hledají

Bravo International CZ s.r.o.

Pod Rénou 1609/1, Ivančice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Ekonomika a podnikové finance, Nákupčí, Projektový nákupčí


O pozici

Bravo International CZ s.r.o.

Jsme výrobní společnost vlastněná rakouskou investiční skupinou, která se zabývá výrobou a distribucí ocelových střešních profilů, trapézových plechů, okapových systémů a příslušenství. Náš výrobní závod a sklad v Ivančicích u Brna zásobuje nejen český trh, ale exportuje své výrobky do řady evropských zemí. Na evropském střechařském trhu se pohybujeme již 20 let.

Aktuálně hledáme vhodné kandidáty pro pozici:

Nákupčí / Operativní nákupčí

NÁPLŇ PRÁCE / Vaše hlavní odpovědnosti:

• Zajišťování operativního nákupu výrobního i nevýrobního materiálu dle aktuálních potřeb firmy

• Vystavování, správa a evidence objednávek v ERP systému

• Denní komunikace s dodavateli – potvrzování termínů, kontrola plnění a řešení vzniklých problémů

• Sledování stavu zásob a reagování na kritické situace ve spolupráci se skladem a výrobou

• Řešení reklamací a nesrovnalostí v dodávkách, fakturaci či kvalitě

• Spolupráce s odděleními výroby, kvality, plánování a logistiky

• Vyhledávání nových dodavatelů pro ad-hoc potřeby (např. spotřební materiál, atd…)

• Udržování aktuálních dat v systému – termíny, ceny, množství

• Tvorba přehledů a reportů dle zadání nadřízeného

POŽADUJEME:

• SŠ/VŠ vzdělání (ideálně technického směru)

• Zkušenost na podobné pozici výhodou

• Orientaci v technické dokumentaci (výhodou)

• Dobré organizační schopnosti, samostatnost a pečlivost

• Aktivní přístup k řešení problémů a zodpovědnost za výsledky

• Uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, ERP systémy – výhodou NAV)

• Znalost anglického jazyka (pro komunikaci s dodavateli), německého jazyka je výhodou

NABÍZÍME:

• Stabilní pracovní zázemí ve firmě s dlouholetou tradicí

• Pestrou a samostatnou práci bez stereotypu

• Odpovídající finanční ohodnocení a bonusy

• Možnost odborného růstu a profesního rozvoje

• Firemní benefity (stravenky, sick days, slevy na produkty, školení atd.)

• Přátelský kolektiv a podpora při zaučení

JAK O NÁS BRAVO PEČUJE?

• Na odpočinek čerpáme dovolenou 20 dnů v roce a máme 5 dní Sick days.

• Samozřejmostí je i příspěvek na stravné 120 Kč a bonusy

• Spoříme si na budoucnost prostřednictvím příspěvků na penzijní připojištění

• Nováčky v tom nikdy nenecháme samotné (postupné zaškolování je samozřejmostí)

• Poskytujeme vzdělávací kurzy a školení

• Firemní akce pro zaměstnance

Kontaktujte nás emailem či telefonicky.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.