banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HLEDÁTE ZAJÍMAVOU A STABILNÍ PRÁCI V ADMINISTRATIVĚ?

Pořád hledají

PLATINUM Consulting s.r.o.

Čimická 818/86, Praha-Bohnice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Možnost studijního volna, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Makléř, Asistent v pojišťovnictví, Pojistný zprostředkovatel, Pojišťovací poradce


O pozici

SPRÁVCE FIREMNÍCH KLIENTŮ

  • Jste rád/a, když je za Vámi vidět hotová práce a spokojení klienti?
  • Hledáte zodpovědnou a různorodou práci, u které se nebudete nudit?
  • Chcete se naučit něco nového a po zapracování se stát samostatným správcem našich klientů a být atraktivně ohodnoceni?
  • Baví vás komunikovat s lidmi?
  • Zvládnete i administrativu a práci se systémy?

Pokud ano, ozvěte se nám. Velmi rádi Vás vše naučíme.

Vaší náplní práce bude administrativní podpora týmu a následně komplexní péče o svěřené portfolio našich klientů. Nejedná se o získávání nových klientů.

Čemu se budete věnovat:

  • pečovat o přidělené portfolio firemních klientů – zpracovávat analýzy rizik a pojistných produktů, vyřizovat aktuální požadavky klientů
  • ve spolupráci s pojišťovnami připravovat nabídky pojištění, doporučení, finalizovat pojistné smlouvy
  • písemně a telefonicky komunikovat s různorodými klienty, obchodními partnery a partnery z pojišťoven
  • připravovat podklady pro fakturaci, kontrolovat úhrady faktur v interním systému

Předpoklady:

  • výborné komunikační dovednosti
  • zájem o práci s klienty, samostatnost, zodpovědnost a systematičnost
  • kladný vztah k práci s tabulkami a čísly, analytické myšlení
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet
  • výborná znalost ČJ slovem i písmem - úroveň rodilý mluvčí (denní komunikace)

Proč pracovat právě u nás/co nabízíme:

  • samostatnou, zodpovědnou a zajímavou pozici
  • péče o klienty bez nutnosti akvizice
  • zaučení probíhá přímo od zkušenějších kolegů, kteří vše potřebné naučí a jsou kdykoli k dispozici, pokud si s něčím nevíte rady
  • zajišťujeme a hradíme potřebnou certifikaci pro distribuci pojištění, notebook, mobilní telefon
  • nabízíme práci na HPP nebo IČ (dle vašeho výběru), možnost zkráceného úvazku, home-office dle dohody a potřeb
  • atraktivní ohodnocení, lidský přístup a otevřené jednání
  • práci v příjemném prostředí kanceláří v domě se zahradou (žádný open space)
  • po zapracování až 30 dnů volna (dovolená + zdravotní a osobní volno)
  • pořádáme společenské a relaxační akce pro zaměstnance
  • nástup možný ihned

Chcete to u nás zkusit? Klikněte na tlačítko „odpovědět“ a my Vás budeme co nejdříve kontaktovat.

První kolo pohovoru probíhá on-line, druhé/finální je osobní pohovor.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.