Specialista komunikace s hosty na Airbnb/Bookingu a administrativní pracovník/ce
Pořád hledají
Rentero Property s.r.o.
Václavské náměstí 1306/55, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Uprchlíky z Ukrajiny
Zařazené
Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Pracovník front office
O pozici
Jste pečlivá, komunikativní a máte ráda pořádek nejen v dokumentech, ale i v mezilidských vztazích? Baví vás práce s lidmi i digitální svět? Možná právě Vy budete tím správným člověkem do našeho týmu.
Do naší kanceláře hledáme spolehlivou a organizačně zdatnou posilu, která se stane důležitým spojovacím článkem mezi našimi hosty, partnery a firmou. Kromě péče o každodenní komunikaci a administrativní agendu bude mít na starosti i správu našich sociálních sítí – takže pokud máte cit pro text a oko pro vizuál, je to velké plus.
O naší firmě:
Jsme dynamicky rostoucí společnost, která spravuje desítky bytů na platformě Airbnb a Booking. Naším cílem je poskytovat našim hostům výjimečný zážitek z pobytu a zajistit, aby jejich čas v Praze byl nezapomenutelný. V současné době hledáme nového kolegu, který nám pomůže udržovat vysokou úroveň služeb a bude se aktivně podílet na provozu našich nemovitostí.
Místo výkonu práce: Václavské náměstí, Praha 1
Nástup: Ihned / Dohodou
Náplň práce:
Komunikace s hosty prostřednictvím zpráv, telefonátů a e-mailů před jejich příjezdem, během pobytu a po odjezdu
Koordinace příjezdů a odjezdů hostů
Řešení dotazů, problémů a požadavků hostů rychle a efektivně
Aktualizace a správa profilů na platformách Airbnb a dalších rezervačních portálech
Práce s dokumenty, fakturami, smlouvami a interními systémy
Poskytování turistických informací a doporučení hostům
Spolupráce s úklidovým týmem
Správa a tvorba obsahu pro firemní profily na sociálních sítích
Požadavky:
Komunikační schopnosti v anglickém jazyce (ruský jazyk velkou výhodou, další jazyky výhodou)
Schopnost efektivně řešit problémy a pracovat pod tlakem
Flexibilita a ochota komunikovat o víkendech nebo ve večerních hodinách dle směny
Zkušenosti s Airbnb nebo v oblasti cestovního ruchu výhodou
Základní znalost práce s počítačem
Příjemné a profesionální vystupování
Nabízíme:
Přátelské prostředí v dynamickém týmu
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
Odpovídající finanční ohodnocení a bonusy na základě výkonnosti
5 týdnů dovolené po prvním roce
Možnost využití Multisport karty s příspěvkem zaměstnavatele na volnočasové aktivity
Dotované obědy
Pokud máš zájem stát se součástí našeho týmu a přispět k nezapomenutelným zážitkům našich hostů, zašli nám svůj životopis.
Těšíme se na tebe! 😊
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.