banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

LOGISTIK VÝROBY

Pořád hledají

PANCONNECT s.r.o.

Olomoucká 601/51, Brno-Černovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Výroba a průmysl, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Logistik, Nákupčí, Specialista logistiky, Plánovač výroby


O pozici

Co vás čeká?

  • Objednávání zboží a materiálů: Zajišťování dodávek potřebných pro výrobu přípojných panelů do stolů. Aktivní komunikace s dodavateli polotovarů, kooperací, lakování a potřebných materiálů a komponent pro výrobu.
  • Logistika: Organizace a koordinace pozemní a letecké přepravy zboží po ČR/do zahraničí. Spolupráce s dopravními společnostmi a zajišťování veškeré potřebné dokumentace.
  • Expedice výrobků: Zajišťování expedice hotových výrobků, včetně tvorby expedičních štítků a zadání/kontroly balení. Úzká spolupráce s výrobním týmem.
  • Skladové hospodářství: Pravidelná kontrola a inventarizace skladových zásob, dílů a hotových výrobků. Zajišťování přesnosti skladových záznamů a průběžná optimalizace skladových procesů.
  • Komunikace s klienty: Komunikace s partnery ohledně přijatých objednávek, informování o jejich stavu a datu expedice, zpracování a řešení reklamací od partnerů.
  • Koordinace výroby: Propisování objednávek do výroby, plánování a koordinace efektivního využití výrobních kapacit jednotlivých úseků v úzké spolupráci s vedoucím výroby.

Co budeme rádi, když budete umět?

  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Znalost MS Office, zejména Excelu
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni (min. B1/B2)
  • Schopnost samostatné práce podle zadaných úkolů
  • Proaktivní přístup, zapojení se do zlepšování kvality a efektivity výroby
  • Ochota vzdělávat se a učit se novým věcem
  • Vzdělání v ekonomickém nebo administrativním směru nebo obdobná praxe výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

  • Dlouhodobou spolupráci na HPP
  • Služební telefon a laptop
  • Zázemí zavedené, ale stále malé a flexibilní společnosti
  • Různorodou a perspektivní práci v přátelském prostředí
  • Možnost růstu a rozvoje spolu s rozvojem firmy
  • 21 dnů dovolené + 3 sick-days
  • Stravenkový paušál

Těšíme se na Vaši reakci! Motivační dopis uvítáme.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.