banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Dispečer/ka servisních zásahů

Pořád hledají

DELIKOMAT s.r.o.

U Vlečky 843, Modřice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, 13. plat, Pracovní oblečení, Občerstvení na pracovišti, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Dispečer, Logistik


O pozici

Společnost DELIKOMAT s.r.o. patří mezi nejvýznamnější a nejstabilnější společnosti v oblasti provozování nápojových a potravinových automatů v České republice.

Od našeho vzniku v roce 1995 jsme otevřeli celkem 16 poboček a zásobovacích míst a rozšířili náš tým na více jak 800 zaměstnanců. Dnes jsme součástí mezinárodního koncernu café+co. Kromě automatů na kávu, horké nápoje a svačinky, nabízíme i stolní kávovary do kanceláří nebo profesionální pákové kávovary do kaváren a hotelů.

V současné implementuje nové technologie v rámci řízení celého provozu, a proto hledáme do našeho týmu posilu na centrálu do Modřic.

Co u nás budete dělat:

  • Řídit a koordinovat každodenní činnost mechaniků a techniků – plánování směn, zadávání úkolů, kontrola výkonu a docházky.
  • Zadávat nepřítomnost techniků a mechaniků do systému.
  • Koordinovat s vedoucími středisek a hlavními techniky (zadávání dovolených MECH/TECH, zástupů, „dovedností“ atp.)
  • Přidělovat pracovní úkony technikům a mechanikům v interním systému.
  • Udržovat a aktualizovat data o automatech a zákaznících v ERP systému Navision, později SAP.
  • Účastnit se projektových schůzek a komunikace s provozním i projektovým týmem.
  • Zajišťovat drobnou administrativu, pravidelný reporting výkonu a incidentů nadřízenému.

Jaké znalosti a dovednosti byste pro tuto práci měl/a mít:

  • Ukončené středoškolské vzdělání.
  • Znalost práce v ERP systému – ideálně Navision, SAP.
  • Znalost práce MS Office.
  • Dobrá znalost AJ.
  • Dobré komunikační a vyjadřovací dovednosti.
  • Otevřenost vůči zavádění novinek a účast na nových projektech.
  • Uvítáme zkušenosti z oblasti logistiky.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Poskytneme vám kancelářské zázemí v nové moderní budově centrály společnosti v Modřicích u Brna.
  • Získáte od nás plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč / den.
  • Každý měsíc vám na konto Cafeterie pošleme 400 bodů nejen na relaxaci, odpočinek a volnočasové aktivity.
  • Půjde-li nám to společně na výbornou, můžeme se těšit na 13. plat a příspěvek na dovolenou.
  • Budeme vás hýčkat společenskými a sportovními akcemi pro vás i rodinné příslušníky.V průběhu roku vás odměníme drobnými dárky nebo například benefity našich partnerů.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.