banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Pracovník oddělení ekonomického a zakázkového

Pořád hledají

Správa státních služeb vytvářejících důvěru

Čsl. armády 1060, Zeleneč

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 42 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

Absolvent, Důchodce

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Referent, Rozpočtář/kalkulant, Účetní


O pozici

Kdo jsme:

Správa státních služeb vytvářejících důvěru, příspěvková organizace Digitální a informační agentury.

Co děláme:

Poskytování služeb Národní certifikační autority (NCA) podle zákona č. 297/2016 Sb., zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, a to výhradně pro vybrané subjekty státu a veřejné správy a jejich zaměstnance.

Služba vytvářející důvěru spočívá ve vytváření, ověřování shody a ověřování platnosti elektronických podpisů, elektronických pečetí nebo elektronických časových razítek, služeb elektronického doporučeného doručování a certifikátů souvisejících s těmito službami, včetně provozu těchto služeb, vydávání certifikátů a jejich správě. Jednodušeji řečeno elektronický podpis, časové razítko apod. Více zde https://www.narodni-ca.gov.cz/.

Hledáme osobnost, která:

  • Má praxi a znalosti v účetnictví, správě majetku a veřejných zakázkách ve veřejné správě.
  • Je přátelská, flexibilní a profesionální a umí se přizpůsobit aktuálním potřebám, je organizačně schopná, zaměřená na detaily.
  • Má minimálně středoškolské, nebo lépe vysokoškolské vzdělání.

Co budete dělat:

  • Komplexní koordinace ekonomické, majetkové a organizační správy organizace, případně správy dalších oborů činnosti organizace.
  • Správu majetku, spolupracovat na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek.
  • Zajišťovat administrativní činnosti související s oddělením.

Co nabízíme:

  • Dynamické, inovativní a příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích.
  • Podíl na rozvoji moderních služeb eGovernmentu.
  • Platový tarif v 11. platové třídě s osobním ohodnocením – v závislosti na vzdělání a délce praxe nástupní plat až 42 tis. Kč měsíčně.
  • 5 dnů sickdays.
  • Možnost bezplatného parkování.

Místo výkonu práce:

  • Zeleneč, Praha Východ - kancelářské prostory.

Nástup od 1. 8. 2025 nebo dle dohody. Plný/zkrácený úvazek.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.