Pracovník oddělení ekonomického a zakázkového
Pořád hledají
Správa státních služeb vytvářejících důvěru
Čsl. armády 1060, Zeleneč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 42 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
Absolvent, Důchodce
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Referent, Rozpočtář/kalkulant, Účetní
O pozici
Kdo jsme:
Správa státních služeb vytvářejících důvěru, příspěvková organizace Digitální a informační agentury.
Co děláme:
Poskytování služeb Národní certifikační autority (NCA) podle zákona č. 297/2016 Sb., zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, a to výhradně pro vybrané subjekty státu a veřejné správy a jejich zaměstnance.
Služba vytvářející důvěru spočívá ve vytváření, ověřování shody a ověřování platnosti elektronických podpisů, elektronických pečetí nebo elektronických časových razítek, služeb elektronického doporučeného doručování a certifikátů souvisejících s těmito službami, včetně provozu těchto služeb, vydávání certifikátů a jejich správě. Jednodušeji řečeno elektronický podpis, časové razítko apod. Více zde https://www.narodni-ca.gov.cz/.
Hledáme osobnost, která:
- Má praxi a znalosti v účetnictví, správě majetku a veřejných zakázkách ve veřejné správě.
- Je přátelská, flexibilní a profesionální a umí se přizpůsobit aktuálním potřebám, je organizačně schopná, zaměřená na detaily.
- Má minimálně středoškolské, nebo lépe vysokoškolské vzdělání.
Co budete dělat:
- Komplexní koordinace ekonomické, majetkové a organizační správy organizace, případně správy dalších oborů činnosti organizace.
- Správu majetku, spolupracovat na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek.
- Zajišťovat administrativní činnosti související s oddělením.
Co nabízíme:
- Dynamické, inovativní a příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích.
- Podíl na rozvoji moderních služeb eGovernmentu.
- Platový tarif v 11. platové třídě s osobním ohodnocením – v závislosti na vzdělání a délce praxe nástupní plat až 42 tis. Kč měsíčně.
- 5 dnů sickdays.
- Možnost bezplatného parkování.
Místo výkonu práce:
- Zeleneč, Praha Východ - kancelářské prostory.
Nástup od 1. 8. 2025 nebo dle dohody. Plný/zkrácený úvazek.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.