banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Účetní

Méně než 2 týdny

Allyn International Services s.r.o.

Roháčova 1056/64, Praha-Žižkov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Foreign business trips, Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Transport allowance, Sick days, Occasional work from home, Refreshments on workplace, Contributions to the pension / life insurance, Contribution to sport / culture / leisure

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Uprchlíky z Ukrajiny

Zařazené

Administration, Transport, logistics and supply


O pozici

Hledáme Účetní , který/á se připojí k našemu týmu v Praze. Jedná se o skvělou příležitost pro někoho, kdo je v začátcích své kariéry v účetnictví nebo financích a má chuť se rozvíjet v příjemném mezinárodním prostředí nebo někoho, kdo už zkušenosti má a chce své znalosti prohlubovat a touží po nových výzvách a mezinárodním přesahu.

V této roli budeš zodpovědný/á za řízení klíčových účetních funkcí pro naše pobočky v regionu EMEA a zajištění hladkého chodu na finančním oddělení. Budeš úzce spolupracovat s finančním týmem, HR oddělením a provozními odděleními v oblasti AR ( Accounts Receivables ), AP ( Accounts Payables ) a finančních výkazů. Na začátku Tě naši zkušení kolegové rádi povedou a postupem času budeš přebírat víc zodpovědností.

Kdo jsme?

Logistická společnost s historií na Floridě, kde máme doposud jeden z našich headquarters. Nabízíme logistické služby po celém světě, ale žádné kamiony ani sklady nemáme. Pomáháme klientům po celém světě se zajištěním přeprav pomocí speditérských společností a jiných kurýrních služeb.

👥V Praze je nás okolo 60, jsme ze všech koutů světa a naším hlavním jazykem je angličtina.👥

Co Tě u nás čeká:

  • Zajištění správného zaúčtování, včasného podání přiznání k DPH a mzdových a finančních reportů
  • Vystavování a odesílání faktur dle požadavků klienta, analýza a reporting faktur po splatnosti
  • Správa účetních operací (přijaté faktury, platební transakce včetně plateb a vyrovnávání kreditních karet, mzdová agenda, služební cesty atd.)
  • Podpora při auditech a měsíčních účetních závěrkách, reportingu včetně intercompany transakcí
  • Poskytování administrativní a operativní podpory kolegům napříč regionem
  • Aktivní podíl na zlepšování procesů a dodržování finančních předpisů
  • Příležitostné projekty a úkoly dle pokynů Finančního manažera nebo CFO

Co od Tebe očekáváme:

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou v oblasti účetnictví, financí nebo obdobného oboru (vysokoškolský titul je výhodou)
  • Znalost českých účetních zásad a legislativy
  • Zkušenost s účetnictvím
  • Výborná znalost angličtiny a češtiny (písmem i slovem)
  • Zkušenost s nástroji MS Office, zejména s Excelem a Outlookem
  • Smysl pro detail, systematický přístup k práci a ochotu se učit
  • Proaktivní přístup, týmového ducha a schopnost přizpůsobit se změnám

A co za to?

  • 25 dnů dovolené
  • 3 Sick days
  • Home office 1x týdně
  • 20 Remote Work Days ročně navíc
  • Měsíční bonus 1 800 Kč jako příspěvek na dopravu (vyplácený do mzdy)
  • Stravenky (130 Kč/den)
  • Multisport kartu (350 Kč/měsíc)
  • Penzijní připojištění
  • Referral program

První smlouva je na jeden rok s možností prodloužení.

Co bohužel neumíme je flexibilní pracovní doba – držíme se pevných working hours 8:30/9:00-17:00/17:30 hod tak, abychom našim kolegům byli vždy nablízku. Rozhodně Ti ale můžeme slíbit, že Ti tento “handicap” vykompenzujeme! Co takhle 1 den homeoffice v týdnu po zkušebce a ještě k tomu přidáme až 4 týdny homeoffice na každý rok, které můžeš využít například pro práci na slunné terase nebo pro cestu do zahraničí?

Pokud splňujete tato kritéria a hledáte mezinárodní, ale zároveň menší a dynamickou společnost, zašlete nám svůj životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.