banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

office manager / asistentka obchodního ředitele

Méně než 2 týdny

GLASS BLOCKS s.r.o.

Podkovářská 674/2, Praha-Vysočany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 55 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Provize z prodeje, Individuální rozvržení pracovní doby, Bonusy/prémie, 13. plat, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Asistent v médiích, reklamě, PR


O pozici

Kdo jsme

Jsme česká obchodní firma, která je lídrem ve svém oboru. Naším cílem je neustále se zlepšovat a přinášet inovativní řešení. Pracujeme pouze se zkušenými profesionály, kteří mají vášeň pro to, co dělají.

Koho hledáme

Hledáme dynamickou a komunikativní osobu, která se připojí k našemu týmu, podpoří obchodní oddělení, bude úzce spolupracovat s jednatelem firmy. Bude mít na starosti zajištění plynulého a bezproblémového chodu kanceláře/showroomu po organizační i administrativní stránce. Dále bude řešit aktuální výzvy a nové produkty. Bude se podílet na zakázkách pro největší, stavební firmy v ČR.

Jsme malý kolektiv, kde se dá "vše" domluvit. Rozsah práce 4-8 hod. denně dle Vašich možností a vzájemné dohody.

Co budete dělat

Hledáme kreativního kolegu/kolegyni s organizačním talentem a smyslem pro dotažení úkolů a dosažení cílů. Očekáváme dobré vystupování, odpovědnost a aktivní přístup.

Primární náplní práce bude podpora obchodního týmu, organizace a administrativa kanceláře (showroomu), komunikace s dodavateli, potvrzování a procesování objednávek a příprava účetních dokladů pro účetního. Příprava podkladů pro jednatele, podpora prezentace firmy na sociálních sítích a webu.

Požadujeme min. 3 letou praxi v kanceláři, showroomu, designovém studiu nebo prodejně. Praxe v interiérovém designu či prodeji stavebních prvků také nebude k zahození.

Co vám můžeme nabídnout

Přátelské prostředí a podmínky na míru!
Zaměstnanecké slevy
Různorodou a zajímavou práci, u nás se nudit nebudete
Inspirativní prostředí designového showroomu
Moderní technologie
Malý kolektiv, který si navzájem vychází vstříc
Příjemné zacházení a podporu
Kávu a studené nápoje

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.