Office manager - veškerá operativa + web a soc. sítě showroomu
Méně než týden
GLASS BLOCKS s.r.o.
Podkovářská 674/2, Praha-Vysočany
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 55 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Provize z prodeje, Individuální rozvržení pracovní doby, Bonusy/prémie, 13. plat, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Asistent v médiích, reklamě, PR
O pozici
Kdo jsme
Jsme česká firma, která je lídrem ve svém oboru. Naším cílem je neustále se zlepšovat a přinášet inovativní řešení. Pracujeme pouze se zkušenými profesionály, kteří mají vášeň pro to, co dělají. Pokud hledáš prostředí, kde se podporuje kreativita a efektivita, pak hledáme právě TEBE!
Koho hledáme
Hledáme dynamickou a komunikativní osobu, která se připojí k našemu týmu v roli neviditelné ruky, která "všechno" ovládá :-) Budete mít na starosti zajištění plynulého a bezproblémového chodu kanceláře/showroomu po organizační i administrativní stránce. Součástí je i jednání s klienty a součinnost s vyřizováním objednávek přijatých na showroomu i prostřednictvím e-shopu. Dále budete řešit aktuální operativu zadanou jednatelem firmy. Budete mít na starosti vnější prezentaci firmy na sociálních sítích ve spolupráci se specialisty a správu reklamních účtů. Uvítáme i schopnost vlastního vytváření obsahu včetně základní grafiky (např. Canva). Jsme malý kolektiv, kde se dá "vše" domluvit. Rozsah práce může být od polovičního až po plný úvazek nebo dle dohody.
Co budete dělat
Hledáme osobu s organizačním talentem a smyslem pro dotažení úkolů a dosažení cílů. Očekáváme dobré vystupování, odpovědnost a aktivní přístup.
Primární náplní práce bude podpora obchodního týmu, organizace a administrativa kanceláře (showroomu). komunikace s dodavateli, potvrzování a procesování objednávek, příprava podkladů pro jednatele, prezentace firmy na sociálních sítích a webu.
Uvítáme znalost fungování sociálních sítí na komerční úrovni a zkušenosti s Google Analytics. Základní dovednosti v grafice (např. Canva) jsou vítány, stejně jako předchozí zkušenosti práce s e-shopem.
Požadujeme min. 3 letou praxi v kanceláři, showroomu, designovém studiu nebo prodejně. Praxe v interiérovém designu či prodeji stavebních prvků také nebude k zahození.
Co vám můžeme nabídnout
Přátelské prostředí a podmínky na míru!
Zaměstnanecké slevy
Flexibilní pracovní dobu
Různorodou a zajímavou práci, u nás se nudit nebudete
Inspirativní prostředí designového showroomu
Moderní technologie
Malý kolektiv, který si navzájem vychází vstříc
Příjemné zacházení a podporu
Kávu a studené nápoje
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.