Backoffice asistent/ka – podpora obchodu a zákazníků
Méně než 2 týdny
BAUGRUP Czech s.r.o.
Na Šilbochu 2392/2b, Praha-Libeň
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
32 000 - 38 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Provize z prodeje, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na vzdělání, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Obchodní asistent
O pozici
Věříme, že modulární výstavba je budoucnost, a proto roste i náš tým. Aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á pomůže s každodenním chodem kanceláře, showroomu a zákaznické linky. Pokud rádi komunikujete, umíte si zorganizovat práci a chcete být oporou obchodnímu týmu, hledáme právě Vás.
Co bude Vaší náplní práce:
- telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
- podpora obchodního týmu – interní koordinace, příprava podkladů a dokumentů
- řešení operativních a ad hoc úkolů dle aktuální potřeby
- řešení dotazů a problémů zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu
- péče o klienty při návštěvách showroomu (koordinace, příprava, doprovod)
- kontrola a kompletace údajů z poptávek a podkladů pro výrobu
- zajištění běžného chodu kanceláře (evidence, tisk, e-mailová agenda)
- spolupráce na správě sociálních sítí (Facebook, Instagram)
- pomoc s jednoduchými výstupy v Canva nebo ChatGPT
Požadujeme:
- příjemné a profesionální vystupování
- výborné komunikační schopnosti (telefon i osobní kontakt)
- samostatnost, pečlivost a schopnost uvažovat v souvislostech
- orientaci v nástrojích jako Google Workspace, MS Office, Canva, ChatGPT
- zkušenosti z podobné administrativní nebo zákaznické pozice výhodou
Nabízíme:
- pravidelnou pracovní dobu (pondělí až pátek)
- 25 dní dovolené
- Multisport kartu
- firemní notebook a telefon
- moderní kancelář a showroom s vlastní kafeterií
- pohodový a přátelský tým bez korporátního stresu
- teambuildingy, vzájemnou podporu a prostor pro kariérní růst
- Občasné zahraniční pracovní cesty a účast na veletrzích
- Zajímavou práci v perspektivní české firmě
- Odborné školení a kurzy pro váš osobní rozvoj
- Bonusy za zákaznický servis a prodej
- Možnost práce na IČO nebo plný úvazek
- Možnost postupu na vyšší pozice i mimo administrativu
Do našeho týmu hledáme někoho, kdo ocení smysluplnou práci a zároveň chápe, že dosažení výsledků je naší prioritou, které občas musíme dát přednost před odchodem přesně na čas.
Výhodou je také zájem o design a modulární bydlení.
Těšíme se na spolupráci!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.