banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Backoffice asistent/ka – podpora obchodu a zákazníků

Méně než 2 týdny

BAUGRUP Czech s.r.o.

Na Šilbochu 2392/2b, Praha-Libeň

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

32 000 - 38 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Provize z prodeje, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Příspěvek na vzdělání, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Němčina (Středně pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Obchodní asistent


O pozici

Věříme, že modulární výstavba je budoucnost, a proto roste i náš tým. Aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á pomůže s každodenním chodem kanceláře, showroomu a zákaznické linky. Pokud rádi komunikujete, umíte si zorganizovat práci a chcete být oporou obchodnímu týmu, hledáme právě Vás.

Co bude Vaší náplní práce:

  • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
  • podpora obchodního týmu – interní koordinace, příprava podkladů a dokumentů
  • řešení operativních a ad hoc úkolů dle aktuální potřeby
  • řešení dotazů a problémů zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu
  • péče o klienty při návštěvách showroomu (koordinace, příprava, doprovod)
  • kontrola a kompletace údajů z poptávek a podkladů pro výrobu
  • zajištění běžného chodu kanceláře (evidence, tisk, e-mailová agenda)
  • spolupráce na správě sociálních sítí (Facebook, Instagram)
  • pomoc s jednoduchými výstupy v Canva nebo ChatGPT

Požadujeme:

  • příjemné a profesionální vystupování
  • výborné komunikační schopnosti (telefon i osobní kontakt)
  • samostatnost, pečlivost a schopnost uvažovat v souvislostech
  • orientaci v nástrojích jako Google Workspace, MS Office, Canva, ChatGPT
  • zkušenosti z podobné administrativní nebo zákaznické pozice výhodou

Nabízíme:

  • pravidelnou pracovní dobu (pondělí až pátek)
  • 25 dní dovolené
  • Multisport kartu
  • firemní notebook a telefon
  • moderní kancelář a showroom s vlastní kafeterií
  • pohodový a přátelský tým bez korporátního stresu
  • teambuildingy, vzájemnou podporu a prostor pro kariérní růst
  • Občasné zahraniční pracovní cesty a účast na veletrzích
  • Zajímavou práci v perspektivní české firmě
  • Odborné školení a kurzy pro váš osobní rozvoj
  • Bonusy za zákaznický servis a prodej
  • Možnost práce na IČO nebo plný úvazek
  • Možnost postupu na vyšší pozice i mimo administrativu

Do našeho týmu hledáme někoho, kdo ocení smysluplnou práci a zároveň chápe, že dosažení výsledků je naší prioritou, které občas musíme dát přednost před odchodem přesně na čas.

Výhodou je také zájem o design a modulární bydlení.

Těšíme se na spolupráci!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.