banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ASISTENTKA/ASISTENT

Méně než 2 týdny

Univerzita Karlova - Ústav jazykové a odborné přípravy

Vratislavova 29/10, Praha-Vyšehrad

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Státní a veřejná správa, Vzdělávání a školství, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Referent, Úředník


O pozici

Pro pracoviště Ředitelství Ústavu jazykové a odborné přípravy Univerzity Karlovy

hledáme kolegyni/kolegu na pozici

ASISTENTKA/ ASISTENT ředitelky ÚJOP UK

Co bude vaší náplní práce?

  • administrativní a organizační podpora vedení ÚJOP UK
  • zajištění chodu kanceláře ředitelky (objednávky kancelářských potřeb, komunikace s tuzemskými i zahraničními partnery a klienty, péče o návštěvy, drobné pochůzky atp.)
  • organizování porad vedení, příprava podkladů, statistik, prezentací, pořizování zápisů, příprava zázemí
  • správa a podílení se na tvorbě vnitřní dokumentace
  • spolupráce s pojišťovnou na řešení případných pojistných událostí
  • organizační zajištění zahraničních služebních cest zaměstnanců (doprava, booking, atp.)
  • koordinace projektu zahraniční mobility zaměstnanců
  • správa interních objednávek a přijatých faktur, spolupráce s ekonomickým oddělením
  • evidence dokumentů a podatelna

Co očekáváme

  • středoškolské/vysokoškolské vzdělání
  • min. 2 roky zkušeností v oblasti administrativy
  • vynikající znalost českého jazyka slovem i písmem
  • angličtina na komunikativní úrovni, min. úroveň B1
  • pokročilá znalost MS Office (především Word, Excel, MS TEAMS)
  • výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti
  • samostatnost, zodpovědnost, svědomitost, pečlivost a vstřícné jednání
  • nástup: ihned nebo dle dohody

Co nabízíme

  • zajímavou, různorodou, samostatnou a odpovědnou práci v příjemném prostředí
  • nepracujete v „Open Space“
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
  • pracovní poměr na dobu určitou (s možností dlouhodobé spolupráce a prodloužení na dobu neurčitou)
  • flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů volna navíc pro osobní rozvoj, stravenky, možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání, MULTISPORT karta a využívání benefitního programu pro zaměstnance UK (slevy na divadelní představení, výstavy a další)

V případě, že Vás pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na Váš profil na LinkedIn.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.