banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer/ka kanceláře Sekce Praha

Dnešní

Centrum pro regionální rozvoj České republiky

Argentinská 1610/4, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

33 050 - 52 140 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Referent


O pozici

Záleží vám na kvalitě života v České republice, jste pečliví, zodpovědní a orientujete se v administrativě? Hledáte dlouhodobou, smysluplnou a rozmanitou práci, kde se nebudete nudit? Pak hledáme právě vás!

Do Oddělení kancelář Sekce podpory regionů a veřejného zadávání hledáme organizačně a administrativně zdatného člověka, jehož úkolem bude zajištění administrativní podpory Sekce.

Kdo jsme?

Jsme Centrum pro regionální rozvoj České republiky, moderní státní organizace s pobočkami ve všech českých krajích.
Pomáháme uskutečňovat projekty spolufinancované z EU – projekty, které podporují soudržnost a konkurenceschopnost českých regionů a zvyšují kvalitu života jejich obyvatel.

Co u nás manažer kanceláře Sekce dělá?

  • Office management: zajištění chodu kanceláře (rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení, podpora kolegů na pracovišti, plnění ad hoc úkolů).
  • Administrativní podpora: práce se spisovou službou, zápisy z porad, správa přístupů do registrů.
  • Spolupráce s HR: sledování personální kapacity, správa organizační struktury, administrace výběrových řízení.
  • Samostatné projekty: organizace školení, dotazníková šetření, vyhodnocování vzdělávacích akcí, evidence akcí

Z Vašich zkušeností nás zaujme, pokud máte:

  • Baví vás organizace, administrativa a komunikace?
  • Umíte pracovat samostatně i v týmu, jste proaktivní a máte reprezentativní vystupování?
  • Ovládáte běžné IT nástroje (Word, Excel, PowerPoint, Forms)?
  • Řidičský průkaz sk. B je výhodou.

Co vám nabídneme?

  • 12. platová třída a zajímavá finanční motivace dle pracovních výkonů
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna navíc (tzv. sick days)
  • další dny volna – např. 1 den volna na zařízení osobních záležitostí, 1 den volna pří nástupu dítěte do první třídy, studijní volno aj.
  • příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • pružnou služební dobu
  • možnost práce z domova
  • příležitost přispívat ke zkvalitnění života v českých regionech
  • možnost stát se odborníkem mimo jiné i v oblastech projektového řízení a veřejných zakázek
  • stabilní zaměstnání s širokou možností profesního a osobního rozvoje
  • moderní pracovní prostředí a vybavení

Další informace:

  • předpokládaný nástup 15. září 2025 nebo dle dohody
  • žádost musí být služebnímu úřadu doručena do 24. 8. 2025
  • s žádostí nám prosím neposílejte žádné originální listiny ani úředně ověřené kopie – tyto dokumenty stačí předložit až před osobním pohovorem
  • více o průběhu výběrového řízení najdete tady: https://crr.jobs.cz/o-vyberovem-rizeni

Podmínky účasti ve výběrovém řízení:

Jedná se o služební místo, proto pro účast ve výběrovém řízení je třeba splnit několik následujících předpokladů stanovených zákonem:

  • jste občanem ČR, občanem jiného státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • pokud nejste občanem ČR, musíte prokázat znalost českého jazyka zkouškou – to neplatí v případě, že jste v České republice studoval/a alespoň 3 školní roky
  • dosáhl/a jste věku 18 let
  • jste svéprávný/á
  • jste bezúhonný/á
  • dosáhl/a jste vzdělání v bakalářském studijním programu
  • máte potřebnou zdravotní způsobilost

Dle § 27 zákona č. 234/2014 Sb., zákon o státní službě v platném znění, může být pohovor doplněn písemnou zkouškou.

Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.

Připojte se k Centru a buďte u zrodu důležitých projektů!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.