banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚČTOVÁNÍ PRO MHMP

Pořád hledají

Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s.

Veletržní 1623/24, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Administrativa, Státní a veřejná správa, Ekonom, Finanční specialista, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní


O pozici

Co vás u nás čeká

  • Odpovědnost za kompletní vedení finančního a vnitropodnikového účetnictví HMP.
  • Účtování vybraných účetních operací finančního účetnictví (likvidace a účtování došlých a vystavených faktur, účtování kompenzací, účtování závazkových dokladů, účtování a evidence nájemních smluv).
  • Odpovědnost za včasné, úplné a správné sestavení účetní závěrky a výkazů dle zákona o účetnictví.
  • Provádění dokladových inventur.
  • Sledování plateb a kontrola účetních operací.
  • Odpovědnost za včasnost, úplnost a správnost výpočtu DPH a sestavení měsíčních výkazů.
  • Spolupráce při tvorbě a aktualizaci metodických pokynů v oblasti spravované agendy.
  • Poskytování metodické podpory v oblasti spravované agendy.
  • Vedení a motivace týmu účetních, zajištění jejich rozvoje a efektivní spolupráce.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Minimálně 5 let praxe v oblasti účetnictví.
  • Znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.
  • Znalost vyhlášky č. 410/2009 ve znění pozdějších předpisů.
  • Komplexní znalost a praxe podvojného účetnictví.
  • Znalost problematiky DPH (účtování, KH, SH, sestavení měsíčních výkazů).
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (program GINIS výhodou).
  • Schopnost samostatného rozhodování, přesnost, pečlivost.
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

Proč pracovat právě u nás

  • Jsme stabilní společnost s moderním zázemím.
  • Naše kanceláře se nachází v centru Prahy v moderním OC Stromovka s báječnou dostupností MHD i autem.
  • Nabízíme zvýhodněné parkování v rámci pracoviště v blízkosti kanceláří.
  • Nabízíme flexibilní pracovní dobu, a pokud splníte požadovaný počet hodin v týdnu, můžete v pátek končit už ve 13:00 hod. a mít tak více času na víkend a odpočinek.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Finanční příspěvek 3 % hrubé mzdy na penzijní konto.
  • 3 dny sick days pro vaše zdraví.
  • Stravenky a benefitní program Edenred.
  • Multisport kartu pro aktivní odpočinek.


Pokud si umíte představit sami sebe na této pozici, pošlete nám svůj životopis! Těšíme se na vás.

V průběhu výběrového řízení budou zpracovávány Vaše osobní údaje. Dovolujeme si Vás informovat, že dokument Zásady zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání naleznete na našich webových stránkách https://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root/o-spolecnosti/o-spolecnosti-TSK-Praha.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.