banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

FINANČNÍ ÚČETNÍ pro mezinárodního developera

Méně než 2 týdny

CORWIN CZ s.r.o.

Na Florenci 2116/15, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Benefity

Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Účetní


O pozici

Corwin, středoevropský developer rezidenčních a kancelářských nemovitostí v Praze, Bratislavě a Lublani. Naší vizí je tvořit kvalitní, inovativní a udržitelné projekty ve spolupráci se světovými experty.

Do naší kanceláře v Praze hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude součástí mezinárodního týmu účetních a bude se podílet s českými kolegy na účetních operacích v rámci podvojného účetnictví vybraných firem ze skupiny.

Přidej se k nám a rozvíjej svou kariéru ve společnosti s bohatými zkušenostmi s udržitelným developmentem ve třech zemích.

Co u nás budeš mít na starosti?

  • Budeš zodpovědný/á za správné účtování a samostatné řešení všech účetních operací v rámci podvojného účetnictví vybraných firem ze skupiny (dodavatelsko-odběratelské vztahy, pokladna, bankovní výpisy, interní doklady)
  • Budeš zajišťovat přípravu podkladů pro účetní uzávěrky a realizovat je
  • Budeš zajišťovat účtování pokladny
  • Budeš připravovat a kontrolovat podklady pro účely DPH výkazů
  • Budeš zajišťovat fakturaci v rámci a mimo skupinu, zajišťovat párování zůstatků dodavatelů a odběratelů
  • Budeš kontrolovat náležitosti daňových dokladů a zabezpečovat odstranění nedostatků
  • Budeš zajišťovat pravidelnou inventarizaci účtů hlavní knihy
  • Budeš zajišťovat podklady a analýzy podle požadavků nadřízeného a ostatních oddělení
  • Budeš zajišťovat evidenci majetku a odpisy majetku v souladu s platnou legislativou
  • Budeš vypracovávat roční uzávěrku nákladů na jednotlivá nákladová střediska a vyúčtovávat je podle dodavatelů
  • Budeš připravovat podklady pro auditory jak i podklady pro potřeby konsolidované účetní uzávěrky

Jaké znalosti a zkušenosti potřebuješ?

  • VŠ (ekonomického směru) s praxí cca 1 rok nebo SŠ (ekonomického směru) s praxí cca 3 roky
  • Znalost stavebního prostředí - výhodou
  • Účetní software Dynamics 365 Business Central – výhodou
  • Český jazyk plynule slovem i písmem
  • Anglický jazyk (úroveň B1)
  • MS Office (Word, Excel, Power Point) - uživatelská úroveň
  • Certifikáty v oblasti účetnictví, daní a ekonomických teorií – výhodou

Zapadneš do týmu?

  • Proaktivně hledáš řešení
  • Jsi týmový hráč, komunikativní a přizpůsobivý
  • Máš analytické a logické myšlení s orientací na detail
  • Umíš si nastavit priority
  • Přistupuješ samostatně a zodpovědně k daným tématům
  • Chceš se rozvíjet a učit, a tak se posunout dál ve své kariéře

Co Ti nabízíme?

  • Roční bonusy
  • 5 Recovery Days navíc k dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Multisport kartu
  • Příspěvek na dopravu
  • Flexibilní pracovní čas
  • Kurzy angličtiny
  • Profesionální, týmové a přátelské prostředí
  • Moderní kanceláře v centru Prahy
  • Pravidelné teambuildingy a akce pro zaměstnance

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.