banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialist-ka Middle office investiční společnosti

Pořád hledají

EMUN

Anežská 986/10, Praha-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Rozjezd zcela nového projektu, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Bankovní specialista, Finanční specialista


O pozici

Do nově vytvořené pozice Middle office v EMUN investiční společnost, a.s. hledáme pečlivého a proaktivního Middle Office Specialistu nebo Specialistku, který/á bude fungovat jako klíčové a spolehlivé denní spojení mezi týmy Obhospodařování, Vypořádání a Administrace.


Co bude vaše náplň práce?

Tato role zahrnuje správu databáze investičních nástrojů včetně sledování kuponů a dividend a korporátních akcí, správu procesu oceňování a zajištění přesného a včasného regulatorního reportingu. V provozních činnostech budete na denní bázi fungovat jako klíčový komunikační bod mezi odděleními obhospodařování, vypořádání a administrace, efektivním způsobem a spolupracovat na zlepšování procesů a účast na automatizaci, která zvýší další efektivitu provozních činností.

Hlavní oblasti vaší práce budou:

  • Správa databáze investičních nástrojů
  • Regulatorní reporting
  • Podpora provozních činností a spolupráce

Co byste měli mít pro úspěšný výkon této role?

  • Vysokoškolské vzdělání, nebo bohatou odpovídající praxi
  • Minimálně 3 roky zkušeností ze společnosti podnikající na kapitálových trzích
  • Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel
  • Přehled v oblasti finanční regulace (ZISIF, ZPKT) a reportovacích standardech
  • Znalost anglického jazyka pro emailovou komunikaci na denní bázi

Co Vás rychle posune mezi velmi zajímavé kandidáty?

  • Znalost terminálu Bloomberg bude velkou výhodou
  • Znalost reportingu ČNB
  • Znalost nástrojů pro správu databází

Schopnosti, které v této roli budete potřebovat:

  • Důslednost, smysl pro detail a analytické myšlení
  • Výborné komunikační a koordinační dovednosti
  • Schopnost zvládat více úkolů současně v dynamickém tempu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Malý a přátelský tým české společnosti
  • Vynikající vedení lidskou a výborně organizovanou manažerkou
  • Možnost zužitkovat dosavadní zkušenosti ze stejné nebo obdobné role
  • 5+1 týdnů dovolené ročně
  • Po zapracování možnost průběžné práce z home-office
  • Roční bonus dle výkonu v roli ve výši cca 1měsíčního platu
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Řadu aktivit podporujících týmového ducha sportovního i neformálního typu
  • Možnost čerpat firemní benefity jako např. sponzorovanou MultiSport kartu, stravenkový paušál, příspěvek na home-office, zvýhodněné využití produktů EMUN v režimu F&F atd.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.