Specialist-ka Middle office investiční společnosti
Pořád hledají
EMUN
Anežská 986/10, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Rozjezd zcela nového projektu, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Možnost delšího neplaceného volna, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Bankovní specialista, Finanční specialista
O pozici
Do nově vytvořené pozice Middle office v EMUN investiční společnost, a.s. hledáme pečlivého a proaktivního Middle Office Specialistu nebo Specialistku, který/á bude fungovat jako klíčové a spolehlivé denní spojení mezi týmy Obhospodařování, Vypořádání a Administrace.
Co bude vaše náplň práce?
Tato role zahrnuje správu databáze investičních nástrojů včetně sledování kuponů a dividend a korporátních akcí, správu procesu oceňování a zajištění přesného a včasného regulatorního reportingu. V provozních činnostech budete na denní bázi fungovat jako klíčový komunikační bod mezi odděleními obhospodařování, vypořádání a administrace, efektivním způsobem a spolupracovat na zlepšování procesů a účast na automatizaci, která zvýší další efektivitu provozních činností.
Hlavní oblasti vaší práce budou:
- Správa databáze investičních nástrojů
- Regulatorní reporting
- Podpora provozních činností a spolupráce
Co byste měli mít pro úspěšný výkon této role?
- Vysokoškolské vzdělání, nebo bohatou odpovídající praxi
- Minimálně 3 roky zkušeností ze společnosti podnikající na kapitálových trzích
- Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel
- Přehled v oblasti finanční regulace (ZISIF, ZPKT) a reportovacích standardech
- Znalost anglického jazyka pro emailovou komunikaci na denní bázi
Co Vás rychle posune mezi velmi zajímavé kandidáty?
- Znalost terminálu Bloomberg bude velkou výhodou
- Znalost reportingu ČNB
- Znalost nástrojů pro správu databází
Schopnosti, které v této roli budete potřebovat:
- Důslednost, smysl pro detail a analytické myšlení
- Výborné komunikační a koordinační dovednosti
- Schopnost zvládat více úkolů současně v dynamickém tempu
Co Vám můžeme nabídnout?
- Malý a přátelský tým české společnosti
- Vynikající vedení lidskou a výborně organizovanou manažerkou
- Možnost zužitkovat dosavadní zkušenosti ze stejné nebo obdobné role
- 5+1 týdnů dovolené ročně
- Po zapracování možnost průběžné práce z home-office
- Roční bonus dle výkonu v roli ve výši cca 1měsíčního platu
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- Řadu aktivit podporujících týmového ducha sportovního i neformálního typu
- Možnost čerpat firemní benefity jako např. sponzorovanou MultiSport kartu, stravenkový paušál, příspěvek na home-office, zvýhodněné využití produktů EMUN v režimu F&F atd.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.