banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Property Manager – správa nemovitostí

Pořád hledají

MERIDIES alfa s.r.o.

Olivova 2096/4, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

50 000 - 80 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Stavebnictví a reality, Project Manager, Technický dozor investora


O pozici

Plný úvazek I Praha I Nástup možný ihned

O nás

Naše společnost MERIDIES alfa s.r.o. se zabývá nákupem, rekonstrukcí a pronájmem komerčních i rezidenčních nemovitostí.

Do našeho týmu hledáme Property Managera, který bude zodpovědný za technickou a provozní správu budov a bude se aktivně podílet na optimalizaci souvisejících procesů.

Jak to u nás funguje?

Sídlíme v centru Prahy, mezi Václavským náměstím a Hlavním nádražím, v moderní kanceláři kde máme k dispozici zasedačky i klidové prostory pro soustředěnou práci. Většinu času se potkáváme osobně v kanceláři, ale využíváme i možnost občasného home office.

Fungujeme v přátelské a otevřené atmosféře – zakládáme si na spolupráci, neformálních vztazích a společných akcích, jako jsou teambuildingy nebo vánoční večírky. Hledáme kolegy, kteří k nám zapadnou nejen odborně, ale i lidsky.

Co konkrétně budeš dělat:

  • Zodpovědnost za technickou a provozní správu budov
  • Organizace oprav a rekonstrukcí, komunikace s dodavateli a servisními firmami
  • Koordinace revizí, údržby, BOZP, úklidu a dalších služeb
  • Administrativa spojená se správou nemovitostí – evidence nákladů, fakturace, vyúčtování služeb
  • Komunikace s nájemci, řešení jejich požadavků
  • Spolupráce s obchodním týmem při obsazování volných prostor
  • Kontrola čerpání rozpočtu a hledání úspor
  • Účast na implementaci nového informačního systému

Jak si tě představujeme?

  • Praxe min. 2 roky v oblasti správy nemovitostí / facility managementu / property managementu
  • Dobrá orientace v technickém provozu budov (znalost stavební problematiky výhodou, nikoliv nutností)
  • Schopnost koordinovat více oblastí současně a samostatně rozhodovat
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost MS Office, orientace v technické dokumentaci
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

(Pozice není vhodná pro absolventy ani kandidáty bez zkušeností v technické správě.)

Na co se můžeš těšit?

  • Možnost podílet se na růstu ambiciózní realitní skupiny
  • Podporu v začátcích a velkou míru samostatnosti po zapracování
  • Spolupráci na HPP, ŽL
  • Moderní kanceláře v centru Prahy (Praha 1)
  • Benefity: bonusy/prémie, flexibilní pracovní doba, notebook a mobil, vzdělávací kurzy, občerstvení na pracovišti, firemní akce, dog-friendly office 🐾

Jak u nás probíhá výběrové řízení?

1. Výběr životopisů

2. E-mail pozvánka na úvodní 60 min pohovor s HR

3. Zpětná vazba nejpozději do 5 pracovních dnů

4. Druhé kolo pohovoru osobně s potenciálním nadřízeným/nadřízenou

5. Finální nabídka

📩 Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil. Možná právě tebe hledáme!

📍 Lokalita: Praha + občasné cesty po objektech (cca 1× týdně)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.