Property Manager – správa nemovitostí
Pořád hledají
MERIDIES alfa s.r.o.
Olivova 2096/4, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
50 000 - 80 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Stavebnictví a reality, Project Manager, Technický dozor investora
O pozici
Plný úvazek I Praha I Nástup možný ihned
O nás
Naše společnost MERIDIES alfa s.r.o. se zabývá nákupem, rekonstrukcí a pronájmem komerčních i rezidenčních nemovitostí.
Do našeho týmu hledáme Property Managera, který bude zodpovědný za technickou a provozní správu budov a bude se aktivně podílet na optimalizaci souvisejících procesů.
Jak to u nás funguje?
Sídlíme v centru Prahy, mezi Václavským náměstím a Hlavním nádražím, v moderní kanceláři kde máme k dispozici zasedačky i klidové prostory pro soustředěnou práci. Většinu času se potkáváme osobně v kanceláři, ale využíváme i možnost občasného home office.
Fungujeme v přátelské a otevřené atmosféře – zakládáme si na spolupráci, neformálních vztazích a společných akcích, jako jsou teambuildingy nebo vánoční večírky. Hledáme kolegy, kteří k nám zapadnou nejen odborně, ale i lidsky.
Co konkrétně budeš dělat:
- Zodpovědnost za technickou a provozní správu budov
- Organizace oprav a rekonstrukcí, komunikace s dodavateli a servisními firmami
- Koordinace revizí, údržby, BOZP, úklidu a dalších služeb
- Administrativa spojená se správou nemovitostí – evidence nákladů, fakturace, vyúčtování služeb
- Komunikace s nájemci, řešení jejich požadavků
- Spolupráce s obchodním týmem při obsazování volných prostor
- Kontrola čerpání rozpočtu a hledání úspor
- Účast na implementaci nového informačního systému
Jak si tě představujeme?
- Praxe min. 2 roky v oblasti správy nemovitostí / facility managementu / property managementu
- Dobrá orientace v technickém provozu budov (znalost stavební problematiky výhodou, nikoliv nutností)
- Schopnost koordinovat více oblastí současně a samostatně rozhodovat
- Organizační a komunikační schopnosti
- Znalost MS Office, orientace v technické dokumentaci
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
(Pozice není vhodná pro absolventy ani kandidáty bez zkušeností v technické správě.)
Na co se můžeš těšit?
- Možnost podílet se na růstu ambiciózní realitní skupiny
- Podporu v začátcích a velkou míru samostatnosti po zapracování
- Spolupráci na HPP, ŽL
- Moderní kanceláře v centru Prahy (Praha 1)
- Benefity: bonusy/prémie, flexibilní pracovní doba, notebook a mobil, vzdělávací kurzy, občerstvení na pracovišti, firemní akce, dog-friendly office 🐾
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
1. Výběr životopisů
2. E-mail pozvánka na úvodní 60 min pohovor s HR
3. Zpětná vazba nejpozději do 5 pracovních dnů
4. Druhé kolo pohovoru osobně s potenciálním nadřízeným/nadřízenou
5. Finální nabídka
📩 Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil. Možná právě tebe hledáme!
📍 Lokalita: Praha + občasné cesty po objektech (cca 1× týdně)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.