SAMOSTATNÁ / HLAVNÍ ÚČETNÍ pro menší firmu
Končí za 7 hodin
Meteor Motor Tech CR, s.r.o.
Ořešská 939/55, Praha-Řeporyje
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Finanční specialista, Finanční účetní, Hlavní účetní, Mzdový účetní, Účetní
O pozici
Meteor Motor Tech CR s.r.o. – jsme autorizovaný distributor předních značek v oboru auto-moto. Pro rozvoj firmy a hladký chod finančního oddělení přijmeme do menšího přátelského kolektivu nového kolegu / kolegyni na pozici
SAMOSTATNÁ / HLAVNÍ ÚČETNÍ pro menší firmu
Jedná se o samostatnou účetní pozici vhodnou pro zkušeného člověka, který bude schopen zajistit komplexní účetnictví firmy včetně zpracování mezd.
Hlavní pracovní náplň spočívá především v těchto úkolech:
- Kompletní zpracování podvojného účetnictví obchodní společnosti v souladu s legislativou
- Evidence a účtování faktur a interních dokladů
- Kontrola věcné a formální správnosti účetních dokladů a zápisů
- Zpracování bankovních výpisů, platby, vedení a účtování pokladny
- Průběžná kontrola a rekonciliace účtů
- Evidence majetku, majetkové účetnictví
- Inventarizace zásob, majetku, závazků
- Zpracování agendy DPH včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů
- Zodpovědnost za zpracování měsíčních, kvartálních a ročních závěrek a výkazů
- Příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO
- Sestavování roční Výroční zprávy, Přílohy k účetní závěrce, Zprávy o vztazích
- Spolupráce s orgány státní správy, bankami, auditory a daňovými poradci
- Analýzy a příprava reportů pro vedení společnosti
- Spolupráce na přípravách ročních plánů a kvartálních forecastů
- Zpracování interních směrnic, standardizace a optimalizace účetních procesů
- Obsluha datové schránky
- Výpočet a zpracování mezd včetně ročního zúčtování pro cca 25 zaměstnanců
- Vedení personální agendy
Ideální kandidát / kandidátka by měl / měla splňovat následující požadavky:
- min. 10 let zkušeností na pozici samostatné nebo hlavní účetní
- zkušenost ve finančních analýzách a reportingu
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- pečlivost a systematičnost
- schopnost analytického a logického uvažování, komunikativnost
- pozitivní a proaktivní přístup k práci
- znalost práce na PC a MS Office, především Excel na pokročilé úrovni
- znalost anglického jazyka na úrovni B2
Nabízíme:
- možnost samostatné práce a odborného rozvoje
- vstřícné prostředí malého kolektivu s individuálním přístupem
- možnost nástupu ihned nebo dle dohody
- finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- mobilní telefon a notebook
- stravenkový paušál
- firemní akce
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.