banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Business Development Manager

Méně než 2 týdny

PAYMONT, UAB

Olivova 2096/4, Praha-Nové Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

70 000 - 100 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, 13. plat, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Bankovnictví a finanční služby, Account Manager, Business Development Manager, Key Account Manager, Obchodní ředitel/manažer, Regionalní obchodní manažer


O pozici

Společnost PAYMONT, založena v roce 2020, je instituce elektronických peněz regulovaná Litevskou národní bankou s licencí č. 80, která nám umožňuje nabízet komplexní platební služby po celé EU.

Nabízíme multiměnový platební účet s intuitivním platebním účtem, směnou, unikátními IBANy, SEPA a SWIFT platbami a funkcionalitou otevřeného bankovnictví dle standardů PSD2.

Co Vás u nás čeká?

  • Vytváření strategií pro oslovování nových klientů a budování sítě kontaktů.
  • Akvizice nových klientů z řad SME, svěřenských fondů, P2P aj.
  • Analýza trhu a konkurence s cílem identifikovat nové segmenty a příležitosti
  • Zajišťování vysoké úrovně spokojenosti klientů, budování a udržování pevných vztahů s klienty a poskytování řešení pro jejich potřeby a požadavky
  • Vypracování a prezentace nabídek a návrhů pro klienty
  • Poradenství ohledně našich produktů, služeb a platebních řešení
  • Spolupráce s analytickým týmem na reportování výsledků a obchodních plánů
  • Aktivní zapojení do procesu vývoje produktů, včetně definování požadavků, testování nových funkcí a poskytování zpětné vazby
  • Identifikace a implementace nových strategií a postupů pro zlepšení efektivity a výkonnosti obchodního týmu

Jak si Vás představujeme?

  • Jste schopný/á komunikovat s různými typy zákazníků a budovat dlouhodobé vztahy
  • Jste orientován/a na výsledek s prokazatelnými úspěchy při dosahování prodejních cíly
  • Vedení jednání v AJ Vám nedělá problém, zvládnete komunikovat s klienty i s našimi kolegy v Litvě
  • Máte zkušenosti v oblasti financí (bankovnictví, pojišťovnictví...)

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Férové odpovídající finanční ohodnocení
  • Podporu kolegů a neformální pracovní prostředí
  • Občerstvení v kancelářích
  • Jsme tu hodně zaměřeni na posun, kurzy AJ a další vzdělávání u nás rozhodně čekejte
  • Benefity jako Multisportku, stravenkový paušál, Free days
  • Možnost osobního, ale i profesního rozvoje – většina lidí se u nás napříč pozicemi posouvá (směrem nahoru)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.