banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistentka vedení společnosti (přímo u metra Prosek)

Včerejší

PST CLC Mitsui-Soko a.s.

Prosecká 855/68, Praha-Prosek

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance


O pozici

ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Jste zodpovědní, energičtí a baví Vás administrativa? Preferujete samostatnou práci a hledáte pozici, kde uplatníte své organizační schopnosti? Pokud navíc ovládáte angličtinu a jste aktivní řidič/ka, je tato příležitost právě pro Vás!

Hledáme osobnost, která:

  • je pozitivní s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a schopná asertivně reagovat;
  • má klidné a profesionální chování, příjemné vystupování a kultivovaný projev (verbální i písemný);
  • dobrou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, Word);
  • má vynikající znalost češtiny a komunikativní úroveň angličtiny (občasná komunikace s japonskými kolegy);
  • se rychle přizpůsobuje měnícím se prioritám, je schopná navrhovat řešení;
  • je orientovaná na detail a schopná pracovat samostatně;
  • má vynikající organizační dovednosti a řidičský průkaz sk. B;
  • praxi na podobné pozici.

Budete zodpovědný(á) za:

  • zajištění hladkého chodu sekretariátu a recepce – od zpracování pošty po zajištění kancelářských potřeb;
  • zápis elektronické pošty, faktur do interního systému;
  • vybrané měsíční reporty ekonomické divize a jejich automatizace s pomocí AI;
  • komunikace s dodavateli služeb, organizace revizí a servisů technického vybavení;
  • zveřejňování interních směrnic a dokumentů v systému;
  • evidence dokladů, objednávek a smluv v systému;
  • vedení pokladny pracoviště;
  • archivace - vedení spisovny v souladu se spisovým a archivačním řádem;
  • správa firemních účtů s RegioJet a ČD;
  • rezervace hotelů, letenek, jízdenek pro jednotlivé členy vedení společnosti;
  • podpora finančního ředitele při přípravě podkladů na jednání, audity;
  • asistence japonským kolegům – ubytování, stěhování, návštěvy úřadů apod.

Výhodou Vám bude:

  • zkušenost se zpracováním různých přehledů (není nutností, jsme připraveni Vás to naučit);
  • základní znalost účetnictví.

A za to můžete očekávat:

  • smysluplnou a pestrou práci v kolektivu prima lidí;
  • férové finanční ohodnocení + kvartální prémie;
  • moderní kanceláře přímo u metra Prosek (Praha 9);
  • notebook a mobilní telefon považujeme za pracovní nástroj;
  • 5 týdnů dovolené za kalendářní rok;
  • elektronické stravenky v hodnotě 120 Kč za odpracovanou směnu PLNĚ HRAZENÉ zaměstnavatelem;
  • příspěvky na dopravu, dovolenou, penzijní a životní připojištění;
  • MULTISPORT kartu za zvýhodněných podmínek;
  • zvýhodněné tarify mobilního operátora.

Nástup možný od září 2025 nebo po vzájemné dohodě.

Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Těšíme se na Vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.