Asistentka vedení společnosti (přímo u metra Prosek)
Včerejší
PST CLC Mitsui-Soko a.s.
Prosecká 855/68, Praha-Prosek
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance
O pozici
ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Jste zodpovědní, energičtí a baví Vás administrativa? Preferujete samostatnou práci a hledáte pozici, kde uplatníte své organizační schopnosti? Pokud navíc ovládáte angličtinu a jste aktivní řidič/ka, je tato příležitost právě pro Vás!
Hledáme osobnost, která:
- je pozitivní s velmi dobrými komunikačními dovednostmi a schopná asertivně reagovat;
- má klidné a profesionální chování, příjemné vystupování a kultivovaný projev (verbální i písemný);
- dobrou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, Word);
- má vynikající znalost češtiny a komunikativní úroveň angličtiny (občasná komunikace s japonskými kolegy);
- se rychle přizpůsobuje měnícím se prioritám, je schopná navrhovat řešení;
- je orientovaná na detail a schopná pracovat samostatně;
- má vynikající organizační dovednosti a řidičský průkaz sk. B;
- praxi na podobné pozici.
Budete zodpovědný(á) za:
- zajištění hladkého chodu sekretariátu a recepce – od zpracování pošty po zajištění kancelářských potřeb;
- zápis elektronické pošty, faktur do interního systému;
- vybrané měsíční reporty ekonomické divize a jejich automatizace s pomocí AI;
- komunikace s dodavateli služeb, organizace revizí a servisů technického vybavení;
- zveřejňování interních směrnic a dokumentů v systému;
- evidence dokladů, objednávek a smluv v systému;
- vedení pokladny pracoviště;
- archivace - vedení spisovny v souladu se spisovým a archivačním řádem;
- správa firemních účtů s RegioJet a ČD;
- rezervace hotelů, letenek, jízdenek pro jednotlivé členy vedení společnosti;
- podpora finančního ředitele při přípravě podkladů na jednání, audity;
- asistence japonským kolegům – ubytování, stěhování, návštěvy úřadů apod.
Výhodou Vám bude:
- zkušenost se zpracováním různých přehledů (není nutností, jsme připraveni Vás to naučit);
- základní znalost účetnictví.
A za to můžete očekávat:
- smysluplnou a pestrou práci v kolektivu prima lidí;
- férové finanční ohodnocení + kvartální prémie;
- moderní kanceláře přímo u metra Prosek (Praha 9);
- notebook a mobilní telefon považujeme za pracovní nástroj;
- 5 týdnů dovolené za kalendářní rok;
- elektronické stravenky v hodnotě 120 Kč za odpracovanou směnu PLNĚ HRAZENÉ zaměstnavatelem;
- příspěvky na dopravu, dovolenou, penzijní a životní připojištění;
- MULTISPORT kartu za zvýhodněných podmínek;
- zvýhodněné tarify mobilního operátora.
Nástup možný od září 2025 nebo po vzájemné dohodě.
Zaujala Vás naše nabídka? Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.