banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer logistiky a nákupu

2 dny

FENIX Protector s.r.o.

Žižkova 278, Nový Knín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

60 000 - 80 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Nákup


O pozici

Co budeš dělat:

  • Řízení oddělení nákupu a logistiky (vedení týmu 3 zaměstnanců)
  • Komunikovat s dodavateli a vyřizovat veškerou administrativu s tím spojenou – zajištění nákupu materiálu
  • Vést evidenci nákupních objednávek (od jejich vytvoření až po příjem do skladu)
  • Příprava podkladů pro účtárnu – ve vazbě na činnosti nákup a skladování (např. zpracování dodavatelských faktur)
  • Zajišťovat činnosti spojené s celní problematikou (např. potvrzení původu zboží, celní zařazení, podklady pro proclení)
  • Zajišťovat služby spojené s přepravou materiálu/produktů (přijetí/odeslání/proclívání)
  • Spolupracovat na řešení reklamací směrem k dodavatelům
  • Tvorba, nastavení a řízení efektivity nákupních procesů
  • Vytváření nákupní strategie, optimalizace, vyhledávání a realizace úspor
  • Vyhledávání, výběr a vyjednávání s dodavateli včetně uzavírání smluv
  • Odpovědnost za tvorbu interní dokumentace pro vlastní procesy
  • Spoluúčast na auditech u dodavatelů, spolupráce s oddělením kvality při hodnocení dodavatelů, řešení reklamací
  • Spolupráce na vytváření specifikací dodávaných materiálů, komponentů a technologií
  • Definice a monitorování klíčových výkonnostních ukazatelů a tvorba reportů

Požadavky:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Praxe na pozici – komunikace s dodavateli a příprava dokumentů pro nákup materiálů a služeb
  • Znalost českého a anglického jazyka na jednací úrovni
  • Zkušenost s logistickými procesy a celní problematikou
  • Organizační dovednosti a proaktivní přístup k řešení problémů
  • Orientace na výsledek se zkušenostmi řešit samostatně problémy
  • Odolnost vůči stresu (velice dynamická pozice)
  • Časovou flexibilitu
  • Aktivní znalost MS Office
  • Znalost ERP systému (Helios výhodou)
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • Mzdu 60 – 80 tis.měsíčně;
  • Práce v malém a přátelském kolektivu;
  • Možnost práce na zajímavých projektech;
  • Mobilní telefon a notebook
  • Flexibilní pracovní doba
  • Dovolená 25 dní
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenkový paušál
  • Zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefon
  • Sick days
  • Pracoviště Nový Knín
  • Nástup dohodou

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.